pentru tine, (pentru) ultima oară.


cred că…

cred că

îmi pare rău că 

am sabotat totul 

încă de la început,

înainte să începem.

doar…îmi pare rău.
a ta pentru o eternitate,

Andreea.

13 august 2017(acum o lună)

duminică

8:55 am, Q. de la O.

11 gânduri despre &8222;pentru tine, (pentru) ultima oară.&8221;

  1. Andreea, cred ca ai inteles ca nu sunt genul de om care sa puna etichete cu atat mai putin sa judece. Dar nu-mi cere sa ma prefac ca albul este negru si invers.
    Atunci cand am spus ca cele mai multe din „pustoaicele” de 20 ani sunt simple, nu am facut-o intr-un mod negativ. Realizezi ca am o experienta de viata si eu am avut 20 de ani si stiu ce vorbesc.
    Da, tu esti diferita. Nu mai buna sau mai rea. Diferita.
    Mai complexa, cu trairi mai puternice. Asta nu jigneste cu nimic marea masa fetelor care la 20 de ani sunt doar….simple si atat.
    Nu e nimic rau sa fi simplu.
    Crede-ma ca e mult mai complicat sa fi diferit.
    O stiu din propria experienta de viata.
    Am avut o saptamana grea. M-am tot trezit la 4 dimineata cu jobul, am dormit cateva ore pe noapte, poate ca expresia „toate celelalte” a fost nefericita.
    Dar am folosit-o in alt context.
    Poate ca sunt prea obosit, dar crede-ma ca rar folosesc cuvinte ce au rolul de jigni pe cineva.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Ai spus ca nu sunt simpla, ca toate celelalte…acest ” ca toate celalte” e foarte urat spus. Nu mi-au placut nicicand comparatiile si asta e una uratica.
    Si cred ca toti in esenta suntem persoane simple. Piramida nevoile exista cu un motiv. Toti avem aceleasi nevoi, dar ca unii au mai multa ambitie decat altii, doar ca unii au planuri mai mari cand ajung in varf.
    Si cine spune pana la urma ca eu sunt deosebita sau simpla? Sunt doar un om care incearca viata pentru prima si cel mai probabil pentru ultima oara. Eu sunt intr-o continua schimbare. Daca imi cere o persoana sa ma descriu in 3 cuvinte, acestea sunt: intr-o continua schimbare. Sunt constienta de asta si atat. Nu cred ca experientele mele sunt iesite din comun pentru ca astfel de lucruri s-au intamplat inca de la inceputurile timpului. Nu merit o coroana sau luna de pe cer pentru ca am vazut ‘iadul’ si m-am intors.(putem vorbi putin despre cat de mult biserica manipuleaza prin aceasta idee de iad si de rai, cum majoritatea oamenilor din frica de a nu ajunge in iad se opresc pe ei din a fi, din a trai si doar exista. sunt destepti pentru ca au venit cu aceasta idee stupida care mananca populatia)
    Toti suntem unici si asta e singurul adevar. Poate exista persoane speciale, poate nu, dar nici nu conteaza cum sunt ele, conteaza cum actioneaza si ata.
    Toate celelalte merita mai multa admiratie.

    Apreciat de 1 persoană

  3. Andreea, nu trebuie sa ei cuvintele exact asa cum sunt scrise. Termenul de nevoie l-am folosit cu o alta conotatie. Nu este vorba de sensul acela negativ de dependenta… Dar crede-ma iti spune un om care a trecut prin multe. Singuratatea nu este o virtute si nici o magie. Ti-am spus ca nu-mi permit sa-ti dau sfaturi, dar alaturi de un om care stie sa vada in tine ceea ce este mai frumos, care stie sa te incurajeze pe tine sa faci lucruri care stau ascunse in tine. Iubirea nu inseamna ca omul acela sa faca pentru tine ceea ce tu nu faci. Iubirea inseamna ca omul acela sa-ti ofere libertatea, intelegerea si sa te incurajeze sa fi libera si prin libertatea ta sa fi fericita. Uite, citeste ultimul meu articol. Defapt citeste comentariile de la el. Vei intelege mai bine acolo ceea ce vreau sa spun. Cat priveste termenul pustoaica-femeie este irelevant. Esti ceea ce te simti tu ca esti. Uneori o pustoaica plina de farmec, alte ori o femeie apriga. Fi ceea ce vrei tu sa fi. Cat priveste maturitatea emotionala…O sa razi. Eu nu mi-o doresc. Vreau sa stiu sa gestionez sentimentele si emotiile, vreau sa am momente de maturitate emotionala, dar sa ajung sa-mi pierd inocenta si imaturitatea asta pe care o am acum. Nu as vrea niciodata asta…:))))

    Apreciază

  4. Ai spus ca am nevoie de cineva care…dar sincer nu vreau niciodata sa fie vorba despre nevoie. Vreau sa fie dorinta si atat. Nu cred neaparat ca nevoia de altcineva te face slab, dar in acelasi timp cred asta…pentru ca daca ai nevoie de cineva pentru confort, iubire, orice…daca esti dependent emotional, inca nu ai ajuns la o maturitate emotionala si cum poti fi cu adevarat implinit in aceasta viata fara ea?
    Relatiile nu ar trebui sa fie bazate pe nevoi, ci pe dorinta, dar ar trebui sa functioneze pe nevoi, ar trebui ca acele 2 sau mai multe persoane sa se respecte suficient incat sa vorbeasca despre nevoile lor individuale. Alta poveste.

    Apreciat de 1 persoană

  5. Adevarul e ca nu mai am sentimente pentru el. De aceea imi e usor sa las lucrurile sa fie. Cumva el are o doza de familiaritate pentru mine si mi-ar fi placut sa ramanem prieteni, in special pentru ca eram curioasa cum ar functiona aceasta dinamica. Dupa cum iti poti imagina, nu mai am niciun fel de relatie cu un fost.
    Zidurile respective nu s-au ridicat de ani de zile si cumva s-au ridicat in preajma lui. Au avut si ele un motiv, stii?
    Poate par o romantica incurabila aici sau o persoana care simte mai mult decat o face in realitate, dar la finalul zilei analizez mai mult decat simt si asta e okay.
    Si legat de pareri…toti avem o parere fie ca o exprimam sau nu si toti judecam pana la urma…pare cumva implementat in natura noastra…cat timp judecam, dar nu lipim etichete pe fetele oamenilor, totul e bine.
    Oh, si imi place mai mult femeie decat pustoaica :))

    Legat de ce am nevoie…nu am nevoie de o relatie amoroasa in aceasta perioada si nu o caut. Daca s-ar intampla sa existe, cel mai probabil ar fi o relatie deschisa. Nu e despre lipsa timpului, cat despre cum vreau eu sa-mi folosesc timpul…si sa-mi consum resurse principale pe alte persoane nu intra in prioritatile mele si cred ca nu vor intra pentru mult timp.

    Apreciat de 1 persoană

  6. Andreea, cea mai mare greseala pe care as putea sa o fac eu, un necunoscut, este sa-mi dau cu parerea. Nu am sa o fac. Totusi, o constatare. Cred ca ai nevoie, alaturi de tine, de un om care sa treaca peste anumite limite si sa te intelaega cu adevarat. Tu nu esti o femeie (pustoaica) :)))) simpla, ca toate celelalte. Ai nevoie de cineva care sa te inteleaga asa cum esti tu, nu cum si-ar dori el sa fi. Este adevarat ca fetele de varsta ta sunt superficiale, simple, mai degraba previzibile. Evident ca tu nu esti asa. Poate ca pe unii sperie asta. Chiar nu vreau sa-mi dau cu parerea. Totusi tu ai niste sentimente puternice fata de acel tip, din ceea ce descri. Poate ca si el ar fi trebuit sa aiva o putere de intelegere mai mare cu tine. Sti cum se nasc diamantele? Cu enorm de multa munca. O fata obisnuita gasesti pe toate drumurile. Una deosebita ….nu e asa simplu. In fine, pareri si pareri….

    Apreciat de 1 persoană

  7. Nu caut persoane care nu ma mai cauta. As putea sa ii spun ca am realizat unde am gresit, sa imi cer scuze si sa ii multumesc, dar nu cred ca isi mai au rostul cuvintele peste tacere. Poate e ca toti ceilalti si s-a plictisit de mine. Si eu vreau alti oameni in viata mea. Nu imi fac scenarii de ce si cum pentru ca asa cum am spus am gresit si stiu asta…doar ca nu stiu daca mai are rost. Nu ma simt cumva legat de asta. Sunt calma, fericita, mancand fructe pe balcon ca de obicei. Viata mea nu s-a schimbat radical. Nu s-a schimbat prea mult. E la fel. Cred ca am mai spus asta undeva, dar am observat ca imi este greu sa ma atasez de alte persoane, sa simt ceva pentru ele. Pot simti empatie, dar nu stiu sa simt altceva. Nu mi se pare anormal avand in vedere situatia mea, e doar ceva care e aici si atat. Las oamenii sa plece, ma indepartez de oameni…fara sa fiu devastata sau cumva. Nu stiu cum sa pun asta in cuvinte…dar sunt bine si daca ei pleaca si daca ei raman. Sunt dependenta emotional doar de mine si analizez mult, gandesc mult. Desi aici eu mi-am vazut greselile, tot aici am vazut si lucrurile extrem de bune pe care le-am facut. Parea cumva normal sa isi piarda interesul, totusi…si nu incerc sa il recastig inapoi si cam asta e tot acum.
    E amuzant cum ma surprind incercand sa explic si sa aduc mai multe motive in joc pentru care e okay sa plec. Okay, am terminat.

    Apreciat de 1 persoană

  8. Si mai cred ceva…cred in linia timpului, cum pentru eternitate eu in minutul trecut am scris comentariul de mai sus si asa e ingheata imaginea. Cred ca fiecare moment traieste pentru o eternitate indiferent daca e vazut sau nu…doae pluteste pe linia timpului si noi am facut asta in diferite ocazii. Nu e nevoie de o continuare pentru o infinitate…dar cumva ii dau o continuare prin ceea ce scriu. Deci momentele simple se scurg pentru o infinitate oricum si asta e suficient. A fost o persoana importanta pentru mine la 17 ani. Si anii au trecut peste noi usor. Ne-am schimbat. Putem sa ne cunoastem din nou pentru ca intr-un fel nicicand nu am incetat, dar deja am sabotat totul cu zidurile care au aparat in jurul meu. E interesant cum toate mecanismele de aparare au murit in viata mea, dar s-au trezit cand a venit vorba despre el. Nu i-am dat cu adevarat sansa sa fie, nu am creat un mediu placut pentru ca el doar sa fie pentru ca erau prea multe lucruri din trecut pe care nu le intelegeam. Nu cred ca imi doream sa cred ca s-a schimbat, poate am uitat ca si el este om pentru putin. Cred atat de mult in schimbare, pana la urma ea se intampla mereu, dar cumva nu stiam cum sa o las sa fie in jurul lui. Dar s-a schimbat. Ne-am schimbat.

    Apreciat de 1 persoană

  9. Cumva mereu imi va pasa pana la un anumit nivel…dar nu mai are rost sa incerc. Dupa cum probabil ti-ai dat seama sunt o persoana care simt cu intensitate. In trecut am avut sentimente puternice pentru ele…nu neaparat ca s-au sters, dar s-au transformat in altceva, daca asta are sens. Simt cu intensitate, cu foc, cu pasiune si nu toate persoanele pot face asta, nu tuturor persoanelor le pasa suficient de mult pentru a arata, nu toate persoanele stiu sa ma iubeasca. El a fost una dintre ele. Cred in suflete pereche, cred ca unele persoane vin in viata ta si au un rol important in a te descoperi. El intra in categoria aceasta.
    Nu am incercat suficient, apoi am incercat prea mult din vinovatie ca nu am incercat suficient si oamenii nu stiu cum sa reactioneze la asta.
    Cand ma gandesc la el cumva pare familie si mi-ar fi placut sa putem ramane prieteni si poate lucrurile se vor schimba dupa ce ma intorc, dar acum e doar o liniste in care nimeni nu spune nimic. Poate nici nu ar trebui sa spunem ceva, dar cumva totul are un gust de sfarsit in gura mea.
    Nu e neaparat ca nu vad rostul in a mai incerca sau in a-i multumi sau in a-i cere scuze…cred ca doar las lucrurile sa fie.

    Apreciat de 1 persoană

  10. Andreea, nu vreau sa te provoc, nu cunosc suficente elemente pentru a-mi da cu parerea, dar pun si i eu o intrebare. Scuze daca pare tampita. Cum poate in aceeasi postare sa fie si ” a ta pentru eternitate” si „imi pare rau” ? Daca tu simti ca esti a lui pentru eternitate ( este o perioada destul de buna de timp) atunci de ce sa spui imi pare rau si nu lupti pentru acea farama de eternitate? Dar ce stiu eu….

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

