de ce mă tot gândesc la tine?

Îmi tot spun că nu ai fost. E mai uşor aşa şi în acelaşi timp este corect. Nu mi-ai fost niciodată iubire. Dar tot văd imaginea ta de fiecare dată când citesc despre dragoste. 

Poate m-am îndrăgostit de imaginea ta ce-mi trăieşte în minte. Ştii, realitatea şi imaginaţie par a fi nedespărţite în mine şi nu ştiu dacă e sau nu de bine. 

Poate te tot regăsesc deşi nu ar trebui pentru că ultima picătură de speranţă încă-mi circulă prin vene uneori.

Poate o fac pentru că vreau iubire, pentru că iubesc iubirea.

Poate o fac pentru că uneori, de puţine ori mă simt singură.

Poate eşti o dulce distragere de la mine şi toţi avem nevoie de distrageri câteodată.

Poate o fac din motive putrezite, poate mă sabotez, poate e la baza o convingere limitatoare.

Poate doar imaginea ta a trăit prea mult în mine indiferent cine era în dreapta mea.

Poate ai fost iubire. Dar ştiu că nu ai fost.

Şi atunci…de ce mă tot gândesc la tine?

Andreea

12 august 2017, sâm.

8:09 pm

Un gând despre &8222;de ce mă tot gândesc la tine?&8221;

Lasă un răspuns

