acum…

ora 1 în dimineaţă.

tălpile mele strigând pe gresia din sufragerie enervând vecinii.

umbra corpului meu gol sărutând pereţii acestei încăperi de care nu mă satur.

fereastra mea care îmi ochiul meu spre cealaltă lume, spre cea care doarme uşor.

gândul că trebuie să mă trezesc la ora 5 ascund printr-un colţ al dormitorului meu.

transpiraţia care îşi face prezenţa pe faţa mea.

urechiile mele care sunt atât de fericite acum.

trupul meu care este la conducere.

ochii mei închişi.

Jaymes Young-Feel Something, album de care m-am îndrăgostit nebuneşte ieri.

toate melodiile din nou şi din nou.

Jaymes Young, Doamne, Jaymes Young.

răcoarea care se împleteşte încet cu inima mea.

umbra mea pe care o iubesc prea mult.

ochii mei fără griji.

tălpile mele gustând recele atât de suav.

acest moment care va trăi în timp un infinit.

Andreea.

1:11 am

27 iulie 2017

5 gânduri despre &8222;acum…&8221;

Lasă un răspuns

