poate acum putem.

Poate asta e doar partea naivă din mine care vorbeşte acum, dar aleg să o las să vorbească şi poate aşa îmi voi găsi puţină claritate în marea mea de gânduri:

Cred în legea atracţiei. Cred în energii. Cred cu tărie că dacă tu eşti focusat pe tine, pe creşterea ta ca persoană, pe ceea ce îţi doreşti tu, nu ceea ce îşi doresc alţi oameni ca tu să fii vei ajunge să atragi oamenii de care ai nevoie în viaţa ta. Mereu atragem situațiile şi oamenii de care avem nevoie pentru a da straturi inutile de pe noi şi pentru a ajunge să fim cine suntem meniţi să fim.

Şi vezi tu, eu am lucrat mult la mine, enorm de mult. Sunt mândră de mine că am reuşit să alung depresia şi nu doar că am supraviețuit, dar am învăţat să iubesc viaţa din nou. Relaţia mea cu mine este cea mai importantă relație din viaţa mea şi e incredibil cum fiecare zi este o oportunitate incredibilă de a întări şi mai mult această relaţie vitală. 

Dar eu nu sunt singura care s-a schimbat. El s-a schimbat, de asemenea. Poţi vedea asta în ochii lui, în felul lui de a se comporta, în acţiunile pe care nu le întâlnisem până acum. Credeam că a reapărut în viaţa mea pentru a-mi lua finalitatea de care aveam nevoie. Asta am crezut în ziua de joi în care am înţeles unele lucruri pe care nu le văzusem până acum. Dar a continuat să rămână. Am continuat să rămân…şi cumva cred că noi am putea avea o şansă acum de a fi, de a fi fără complicaţii. Nu vorbesc neapărat despre o relaţie amoroasă, cât despre o relaţie de prietenie. Mereu i-am văzut potenţial şi mereu mi-a văzut potenţialul chiar dacă eu nu îl vedeam. E atât de frumos să te înconjori de oameni care te ajută să mai descoperi părţi din tine, care te inspiră. El cumva scoate partea vulnerabilă la suprafaţă din mine şi mă surprind arătându-mi zidurile şi îmi place asta. Îmi place faptul că am oportunitatea să dezvolt această parte a mea. E o parte care nu apare prea mult în viaţa mea. Mă simt extrem de confortabilă spunându-mi povestea cu durere şi fericire. Asta nu mă face vulnerabilă, mă face să simt puternică. Sinceritatea mă face să mă simt puternică.

Poate acum am putea funcţiona. 

Sau poate aceasta e doar partea naivă din mine care vorbeşte acum.

Andreea.

7:31 pm

25 iulie 2017, marţi.

9 gânduri despre &8222;poate acum putem.&8221;

  1. Poate e cea mai nedreapta, desi nu mi se pare asa, dar cu siguranta e cea mai interesanta si la finalul zilei este singura lupta adevarata, reala.
    Imi pare bine ca m-ai gasit. ❤

    Apreciază

Lasă un răspuns

