jurnal de vineri, 21.

Nu știu dacă voi reuși să dezvălui ziua de ieri atât de bine pe cât aș vrea. De fapt, știu sigur că nu voi putea și asta nu pentru că sunt o scriitoare proastă, ci pentru că deja momentele de ieri sunt învârtite în amalgamul trecutului încă prezent în mintea mea. Privesc ziua de ieri cu ochii de astăzi. Privesc într-un alt fel totul și e normal și e sănătos și e natural și cel mai important e fucking logic. E logic să nu pot descrie trecutul cu ochii din trecut. În fine, nu știu exact ce e cu această descriere. Voi încerca să nu vorbesc aici despre ziua de azi.

Ziua de ieri…ziua de ieri a fost bună. Am făcut yoga și sport. Joi nu făcusem. Persoanele care fac sport în fiecare zi pot înțelege nevoia aceea de a continua. Mă trezisem foarte obosită și sportul mi-a dat energie din nou. Ironic, nu? Ai nevoie de energie pentru a face sport și dacă de multe ori pentru a avea energie ai nevoie de sport. Această logică…

Încercând să formez rânduri aici, realizez că nu-mi amintesc săptămâna aceasta. Îmi amintesc vag câteva porțiuni din ea. Deși mă simt bine, calmă, liniștită, aș putea spune fericită memoria mea încă nu e la capacitatea ei maximă. Dar cred că e normal cumva. E normal în ochii mei. Nu trebuia să scriu asta aici. Sunt gânduri împletite de azi.

Ziua mi-a fost plină de scris, de cărți de poezii. Am stat mult pe balcon pe pătura pe care mereu stau când sunt acolo. Era mult alb în ziua de ieri: masca mea de față, strugurii albi, lenjeria mea albă. Am stat în lenjerie cu o mască pe față, citind, scriind, doar admirând. Scriind aceste lucruri mi se par cumva…stupide. Parcă aș fi o actriță într-un film francez puțin cam prost.

Am simțit ieri fericire. Am simțit-o iar. Știi tu, fericirea aceea despre care toți vorbesc. Am simțit-o citind și cred că și în alte momente. Nu-mi amintesc prea bine.

Jurnalul meu indică așa: încă eram trează la ora 12 și la ora 1 în dimineață și la 4.  Am adormit în patul meu undeva pe drum. M-am trezit pe la 9 și puțin și pe la 10 deja scriam iar poezi. Am scris mult. Nu pare că am făcut multe ieri.

I-am scris unei tipe din trecut. Am primit câteva detalii la o amintire care îmi era ștearsă. Am încercat să mă uit la 500 Days of Summer. Am văzut 30 de minute din acel film. Conexiune proastă. Era deja seară. Era un concert afară. Și astăzi va continua.

Becul din bucătărie încă nu se aprinde. Am mâncat iar paste. Mi-am promis că voi găti și altceva. Humus și fructele mi-au făcut ziua să funcționeze oricum.

Ieri a plecat mama. Mi-a promis că mă va suna cu o seară înainte. Evident că nu a făcut-o.  Am vorbit cu câteva persoane, dar am și uitat despre ce vorbeam.

A fost o zi simplă cu mine și cu multă liniște. Mă simt ciudat să scriu asta, ca și cum nu ar trebuit vreodată să menționez că ieri a fost prima zi. Noaptea s-a lăsat cu multe crampe și am adormit târziu. Dar am trecut deja în azi.

Simt că am nevoie să îmi documentez mai mult viața pentru că uit multe, uit mult. Dar oricât de multe aș spune aici, tot mă ascund printre litere în feluri parcă de nimeni ghicite.

Am vrut să-i scriu. Doar am vrut.

Nu mai sunt atât de tristă precum obișnuia. Sunt mai calmă, mai liniștită.

Cred că e de bine. E de bine, nu?

 

Andreea

-22 iulie 2017, s.

17: 20

Un gând despre &8222;jurnal de vineri, 21.&8221;

  1. Viata e un cerc închis (închisoare materiala) în care binele si raul sunt doua energii combatante,lumina si întuneric,ce se succed perpetuu în interiotul acestui ‘cerc vicios’.Binele si/sau raul pot fi cultivate si dezvoltate în interiorul fiintei de propriile alegeri (liberul arbitru).
    Un week end supeb,cu pace si liniste interioara.

    Apreciază

Lasă un răspuns

