potrivit

şi în timp ce mă înecam

în motive

 încercând să îl găsesc

pe cel potrivit 

am realizat subit că 

eu 

nu mai vreau să fiu în 

viața lui

şi acesta îmi devenise motivul

potrivit pentru

pleca.
-Andreea.

11:11 am

18 iulie, 2017, marți 

Un gând despre &8222;potrivit&8221;

  1. Daca el te iubeste cu adevarat,te vei întoarce iar si iar,”…caci dragostea e tare ca moartea si gelozia este neânduplecata ca Locuinta mortilor,jarul ei este un jar de foc,o flacara a Domnului.” – Cânt. Cântarilor –

    Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

