el nu va sti.

ora 3 in dimineata cand energia mea vulgara si zambetul meu inocent imi insotesc corpul gol in sufrageria plina de mine pe versurile melodiilor atat de des ascultate.

linistea stralucitoare venita dupa yoga in ochii mei.

felul meu nebun de a fi.

felul meu unic de a scrie.

melodia mea preferata pe care o ascult mereu si mereu cand ma indrept spre o noua locatie.

felul in care privesc marele cer din masina.

modul in care citesc duminicile pe balcon.

felul meu nebun si complicat si atat de superb de a fi.
El nu va sti. El nu va afla. El nu va cunoaste partile acestea din mine. 

Are radacinile prinse prea puternic in trecut pentru a fi vreodata mutate.

articolul acesta.

blogul acesta.
El nu va sti.
Andreea

2:09 pm

17 iulie, 2017

-in drum spre apartamentul meu mare care-mi este uneori neincapator pentru intreaga mea colorata personalitate.

-articol scris cu cel mai mare zambet posibil pe buze.

-viata e atat de frumoasa. Doamne, e atat de frumoasa! 

2:10 pm

Un gând despre &8222;el nu va sti.&8221;

Lasă un răspuns

