reintalnire.

Te-am reintalnit zilele trecute. Totul a inceput printr-un simplu telefon. Erai asa mi te aminteam. Poate putin mai mult decat imaginea deja formata in mintea mea.
Te-am imbratisat astazi pana am reusit sa iti simt lacrimile in sufletul meu. Nu planuiam sa se intample asta. Nu planuiam sa te regasesc. Nu planuiam sa te revad candva. Dar am facut-o. Pentru cateva momente, te-am vazut iar. Si parerile de rau nu vor fi niciodata de ajuns.

As vrea sa stiu cum sa iti cer iertare. As vrea sa stiu cum sa te fac bine, dar adevarul e ca nu pot. 

Adevarul e ca tu, Andreea din noiembrie vei pluti pentru o infinitate pe linia timpului trista, dezamagita…pentru o eternitate vei fi asa. Si nu am cum sa te ajut.

Notitele gasite in telefon ma fac sa-mi para rau de mine de atunci. Ma intreb daca asa voi simti peste cateva luni sau poate cativa ani. 

Notitele gasite in telefon m-au aratat bucati din trecut de atat de mult timp ingropate. 

Nu eram aici daca „ma reparam” atunci…dar ar fi fost frumos daca as fi facut-o.

Te imbratisez cu multa iubire, fantoma goala si trista. Te imbratisez tare, tare strans. Stiu ca nimeni nu te-a mai imbratisat de prea mult timp si iti e dor si nu mai stii cum sa ceri pentru ca nu mai stii cum sa vorbesti pentru ca depresia a rupt din tine prea multe parti si te-a transformat intr-un copil care vede viata pentru prima oara si nu mai stie nimic si nu mai poate sa vorbeasca.
Te imbratisez si te iubesc.

Multumesc pentru ca n-ai murit! Multumesc pentru ca traiesti!
-o versiune din viitor ‘cica’ mai inteleapta

Andreea.

Un gând despre &8222;reintalnire.&8221;

  1. Superb,profund,si dureros ! Fenomenala conversatie cu sinele,cu Sufletul . Nu-ti pierde credinta în sine ! Nu deznadajdui ! Totul va fi bine ! Încrede-te în EL ,abandoneaza-te în bratele LUI si EL nu te va dezamagi nici odata.! EL este un prieten autentic al celor parasiti,dezcurajati,deprimati,plin de o iubire atemporala ce depaseste aparentele relativismului materiei iluzorii,efemere.

    Fii binecuvântat,Suflet drag.

    Apreciază

Lasă un răspuns

