acum e liniste

Poezii de dragoste, citate interesante scrise de autori necunoscuti, gandurile mele azvarlite aici si in prea multe alte parti…cuvinte impletite cu iubire…nu mai am cu cine sa le relationez, nu am iubit nicicand intens, nebuneste pe nimeni, nimeni nu m-a iubit cu adevarat.

Inainte ma regaseam in ele, dar acum doar dau scroll pe Instagram si…nu simt nimic. Vad frumusetea lor, dar nu o inteleg. Poate nicicand nu am facut-o.

E liniste. E calm. Furtuna s-a oprit cu adevarat si acum chiar pot sa vad clar. E liniste si imi place.

Cred ca intr-o zi voi iubi cu adevarat, cred ca intr-o zi voi fi iubita cu adevarat, ca voi simti iubirea aceea simpla, necomplicata, fara drame, fara abuz si va fi buna si cumva nicoodata plictisitoare.

Cred in acelasi timp ca nu fiecare persoana va gasi o iubire adevarata in viata lor si e okay daca eu nu o voi face.

Am alte dorinte acum. Am alte planuri. Am alte idei.

Furtuna s-a terminat. Si acum e liniste.

Andreea

Quintanar de la Orden

11:47 am (cred?)

15 iulie, 2017, sambata.

Un gând despre &8222;acum e liniste&8221;

Lasă un răspuns

