poate despre astazi.

„Is this love or lust or some game on repeat?”

Am dat de noua melodie a Lanei del Ray- Summer Bummer si versul acesta a trezit ganduri in mine.

S-a intors in viata mea si am mai spus asta. S-a intors in viata mea si am fost cuprinsa de o avalansa e sentimente marti seara si putin miercuri dimineata. Apoi parca au disparut. Cumva farame din acele sentimente s-au jucat cu venele mele seara trecuta.

Ne vom vedea astazi. De ce? Pentru ca intr-un fel frica e mai mare de a-l vedea decat a nu-l vedea si mereu imi place sa ma pun in situatii in care frica e mare. Nu cred ca e neaparat frica in acest caz, totusi, dar e ceva.

Incerc sa nu gandesc prea mult, sa las lucrurile sa fie. Vom vedea ce spune ziua de astazi.

Andreea

5:53 am

Bucuresti

Joi, 13 iulie

Lasă un răspuns

