As vrea sa nu mai

As vrea sa nu mai miste nimic in mine. As vrea ca venele mele sa nu fie rauri pline de electricitate. As vrea ca inima sa nu infloreasca asa de tare de fiecare data cand apare. As vrea ca moleculele din corpul meu sa nu fi facut un pact cu diavolulul. As vrea sa fie oprite, nemiscate.

M-a cautat ieri si venele mi-au luat-o razna, parca sangele s-a golit si locul i-a fost luat de furnicaturi de energie. Inima a inflorit iar cum uitasem ca poate inflori. Mintea mea o luase razna cum uitasem ca o poate face. 

As vrea sa fie o minciuna sau o farsa din partea altora. As vrea ca el sa dispara, sa nu se intoarca.

As fi vrut sa nu ma caute.

As vrea ca fiecare an sa fie mai usor. As vrea sa nu mai simt nimic, dar parca de fiecare data cand apare toate sentimentele pentru el se intorc. Si ma gasesc iar intr-un joc pe care nu pot sa-l castig si mie chiar nu imi place sa pierd.

As fi vrut sa nu ma caute. 

12 iulie, 2017

8:47

Bucuresti.

-Andreea

21 de gânduri despre &8222;As vrea sa nu mai&8221;

  1. fat asta scrie bine chiar foarte bine si impresia noastra este ca atunci cand neam cunoscut mai multi acasa la prietenii nostrii asa era ca un cantec pentru imimata ma ma vandut si pentru dragostea ta am piredut
    ne pare rau ca prietenii nostrii au trecut prin despartirea dureroasa de dansa si ne pare rau ca si fata sufera dupa dansa

    Apreciază

  2. O stie pe mama prietenilor nostrii care amurit si erua foarte bune prietene mandoua, pacat de asa moarte subita
    Se intelegeau foarte bine mandoua si baiatul are numai cuvinte de lauda pentru ea, o facea sa rada, se plimbau, eu si cu prieetna mea regretam asa o moarte pe neastepate si sincer ne place cum comunicati pe bloguri

    Apreciază

  3. FRUMOS SCRIE FAT ASTA BOGDANAP[OVESTIRI2 O CUNOSC PERSONAL ESTE O FATA FOARTE FRUMUSICA O FEMEIE CARE ITI INSPIRA PIESA PENTRU INIMA TA AM PIREDUT PENTRU INIMA TA M-AM VANDUT

    Apreciază

  4. Iti iei un catel, nu conteaza o saracie de pe strada, il speli i-ai pus o funda si -l bagi pe facebook i-a uite ce catel mi-am luat!!!!este numai al meu!!!chiar daca este maidanez get beget, este realizarea ta, asa trebuie sa faci!reclama sa inveti sa-ti faci ai un blog foarte frumos, ai talent literar nu sta in umbra nimanui!-

    Apreciat de 1 persoană

  5. Sa sti ca modul in care am spus-o, nu avea o conotatie negativa. Eu folosesc cuvintele altfel decat o fac ceilalti. Pentru mine a fi tacanita, a fi complicata, dificila, nu au conotatii negative. Dimpotriva. Cred ca femeile care au aceste trasaturi sunt deosebite, intr-un sens placut. Ma plictisesc oamenii plini de rutina.

    Apreciat de 1 persoană

  6. Andreea, nu am vorbit de ceva anume. Tu ca persoana, personalitatea ta este de o intensitate puternica. Nu stiu cum este EL, Bucurestiul ma plictiseste si pe mine, dar eu vorbeam strict despre tine. Realizezi ca eu cunosc doar un personaj pe care-l descri tu. Dar o faci atat de colorat. Asa cum se vede de dincolo de monitor, pari o persoana extrem de complicata. Dar in nici un viat alaturi de tine nu pare deloc plictisitoare. Sper ca EL pretuieste asta….

    Apreciat de 1 persoană

  7. Intensitate…asa cautam cu pasiune, cu foame intensitate in ceva acum cateva zile si o am si nu stiu ce sa fac acum cu ea. Nu pot sa o scriu in cuvinte. E mare. Nu vorbesc de el acum, ma rog, nu doar depre el. Bucurestiul mereu a fost drogul meu preferat, dar acum se simte obositor cumva, prea mult cumva.
    Drumul…cre’ ca mi-am gasit drumul inapoi in Spania.
    Andreea.

    Apreciat de 1 persoană

  8. Andreea, cat zbucium in sufletul tau. Daca exista o parte frumoasa prin tot ceea ce treci, este ca traiesti fiecare minut din aceasta viata cu o intensitate fantastica. Cumva ai sa-ti gasesti drumul. Cu siguranta vei face asta.

    Apreciat de 1 persoană

  9. „De ce atâtea târcoale de pisica alintata ? De ce atâtea ocoluri si ascunzisuri ? De ce atâta frica si nehotarâre ? Totul era naprasnic si simplu ca o sabie care a despicat: iubea.” – Ionel Teodoreanu –

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

