Agitatia nu ma mai defineste. Ea acum ma oboseste si desi as putea da vina pe caldura usturatoare, stiu ca nu e responsabila pentru acest ceva.

Nu am timp sa imi adun gandurile in agitatie, sa reflectez si asta nu cauza faptului ca mi-ar organiza prost timpul, ci din cauza oboselii care se afla in fiecare minut liber.

Nu ma reprezinta. Oamenii…sunt okay. Inca am o parte extrovertita in mine, dar in agitatia asta a mea de doua zile au fost oameni, destul de multi si parca tanjesc dupa clipe de singuratate. E cumva bine.

Toata nebunia asta are gust de „vreau sa adorm la 21” si asta e okay.

Andreea

9:02 pm

Bucuresti

12 iulie 2017

Un gând despre &8222;&8221;

  1. „Acea persoana care încearca sa traiasca singura,va esua ca fiinta umana.Inima i se va ofili daca nu va raspunde altei inimi.Mintea i se va micsora daca aude numai ecourile gândurilor sale,fara a gasi si alta sursa de inspiratie.” – Pearl S.Buck –
    O noapte linistita.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

