Vreau sa te vad intamplator din orasul care iti protejeaza inima, dar stiu ca nu esti aici. Nu, nu stiu asta de pe retelele de socializare, pur si simplu stiu.

Nu iti gasesc aerul prin toate locurile in care obisnuiai sa te plimbi, sa alergi, sa le respiri. Nu stiu.

Am scris pagini intregi la un moment dat cum de fiecare data cand eram in gara te cautam cu privirea. Nu cred ca mai e asa. Nu te mai caut, nu iti mai caut urma…doar nu iti mai gasesc esenta.

Nu stiu ce ne-am putea spune daca ne-am revedea. Nu cred ca ar conta oricum. Tu nu esti al meu, eu nu sunt a ta. Suntem doi straini ingropati de trecut, incercand sa vada pentru putin marea. Tu incerci sa scapi de ea si eu de tine. Sau cel putin asa era.

Vreau sa te mai simt in orasul care mi-a furat inima…poate pentru ca si tu faci parte din ea…

Vreau sa arunc ganduri aici pentru a evita din a simti frica…se simte?

12:29 am

Bucuresti

12 iulie 2017

-Andreea.

Un gând despre &8222;&8221;

Lasă un răspuns

