am un loc

tumblr_static_tumblr_static__640.jpg

Am un loc în care trebuie să ajung. Am nevoie să ajung acolo, dar parcă vreau să ajung în alt loc. Vreau să fiu în altă parte. Și parcă dacă nu voi face asta acum, nu o voi face niciodată. Dar acel loc vine cu un risc parcă prea mare, cu lucruri, alte lucruri de pierdut.

Ar trebui să fac un ceva, altceva și să ajung în ambele părți, nu? Oare e posibil? Și dacă nu, sunt eu și eu pot face dintr-o încurcătură ceva posibil. Sau puteam. Nici nu mai știu. Nu știu exact de ce scriu aici. Gata, știu. Vreau un cineva să îmi spună că trebuie să ajung și în locul în care vreau să fiu. Gata, mi-am spus mie asta. Sunt bine și sunt nebună și voi face asta. Deși nimeni nu se așteaptă să fac asta.

Trebuie să ajung într-un loc și vreau să fiu în alt loc.

-Andreea

10/07

2017

12:28 am

 

Un gând despre &8222;am un loc&8221;

Lasă un răspuns

