vreau să te

 

 

tumblr_npmvjbYCWe1tk6a7yo1_500.jpg

vreau să te numesc iubire, dar tu nu ai fost niciodată doar atât

de fapt, tu nu ai fost nicicând iubire.

dependentă emoțional.

psihologul îmi tot spune că eu eram

dependentă emoțional

de tine,

dar ea ce știe? oh, ea chiar știe.

poate chiar eram doar

dependentă emoțional de tine

și spun doar de parcă ar fi simplu, de parcă ar fi ușor

și parcă era.

cred că a fost simplu să fiu dependentă emoțional de tine

m-ai găsit ciobită și cumva ai încercat să mă repari

să mă săruți în locuri prea sticloase,

să mă mângăi în locuri prea prăfuite și

învelite în cheaguri de sânge groase.

era simplu,

era simplu să fiu dependentă de tine emoțional

când tu păreai singurul om cu ochi de catifea

care îmi oferea un dulce

când eu eram atât de înfundată în

durerea mea

încât nici nu o observam,

nici nu o puteam vedea.

are dreptate. cred că are dreptate.

deși vreau să te strig iubire, să ating cu sunete joase

să mă uit și să mă pierd încet încet în tine

încă mai vreau să te strig iubire…

dar tu nu ai fost asta nicicând.

ai fost doar o dependență care nu a știut nicicând

să mă tragă la fund

și tu…

și întoarcerile tale sunt ca o rază dulce de soare

și toate sentimentele de adrenalină pline

încep să se reverse iar în mine

când îți văd chipul pe ecran

când mă cauți

și pare că nu o faci în zadar,

dar tu nu ai fost iubire

psihologul meu spune că tu nu ai fost iubire.

dependentîă emoțional de tine ea, spune că am fost,

ea spune că tu nu ai fost iubire.

 

iluzie,

tu ai fost o iluzie cu rădăcini parcă adânci

și încă nu ai ieșit din mine.

 

Andreea,

15:20

Q. de la O., 7/7/2017

4 gânduri despre &8222;vreau să te&8221;

  1. Sentimentele de iubire sunt manifestari sufletesti gândite si controlate de inima,de enerdii si forte mult mai puternice,net superioare gândirii rationale(reci),si greu de controlat rational.
    Creierul este doar un procesor ce capteaza informatii din macrouniversul exterior prin perceptia simturilor,le proceseaza si transmite impulsuri nervoase în microuniversul fiintei,care vor pune în actiune muschii diferitelor organe,provocând la nivelul întregului corp,stari de bine sau rau,extaz sau agonie,la care corpul uman are o anumita limita extrema de rezistenta,o frontiera,un prag care,odata trecut,fiinta rational-sentimentala clacheaza într-un sens sau altul pierzându-si echilibrul normalitatii…

    Apreciază

Lasă un răspuns

