Legea sărăciei genetice-de vorbă cu tine

nischeta.jpg

`Natalia Grace, psihologul și autoarea faimoasei cărți „Legile lui Grace”, a identificat un lucru foarte clar care, din copilărie, ne programează să fim săraci.

A numit-o „Legea sărăciei genetice”.

Această lege merită citită de toți:

În copilărie, de multe ori mergeam la o prietenă și săream pe canapea, până eram văzuți de adulți. Eram foarte încântate să sărim, eram captivate de praful care ieșea din canapea în urma săriturilor noastre. Când, după 20 de ani am intrat la prietena mea, m-am speriat să văd aceeași canapea, pe care săream cândva. Nu s-a schimbat foarte mult, dar eram uimită de sărăcia situației.

Făceam niște calcule în gând, cam cât ar costa o canapea nouă, înlocuirea scaunelor vechi, oglinzii și revopsirea pereților murdari de ce vrei. În timp ce vorbeam, imaginar vopseam tavanul și schimbam nuanța pereților. Îmi doream să curăț geamurile, să arunc toate lucrurile care erau în plus, floarea aproape ofilită. „Ce să faci dacă nu sunt bani?” – m-am gândit eu. Dar, creierul mi se împotrivea și îmi propunea să schimb ceva. Unde nu mă uitam, ochii dădeau doar peste lucruri rupte, murdărie, pete și gunoi.

Și dintr-o dată, creierul mi-a spus: „Cum crezi, de ce sărăcia are întotdeauna legătură cu murdăria?”. Și îți voi adresa aceeași întrebare. Chiar dacă înlocuim „întotdeauna” cu „aproape întotdeauna” sau „destul de des”, situația nu se va schimba foarte mult. Murdăria – nu este un semn al lipsei banilor, ci a mentalității. Gândește-te: murdăria – reprezintă manifestarea mentalității corespunzătoare. Dar, deoarece murdăria și sărăcia sunt apropiate, atunci sărăcia este un fel de mentalitate. Da, sărăcia se ascunde într-o minte murdară.`

Acest articol m-a deschis ochii spre o realitate care deja se întâmpla în fața mea acum câteva luni. Aș vrea ca măcar o persoană să arunce perdeaua din fața lor după acest foarte bine scris articol.

Citește continuarea articolului aici:

http://devorbacutine.eu/legea-saraciei-genetice/

Un gând despre &8222;Legea sărăciei genetice-de vorbă cu tine&8221;

  1. Înttr-adevar,aracia fizica si sufleteasca,are ca sursa saracia spirituala,care se mosteneste,se cultiva în cei sapte ani de acasa,si transmite genetic din generatie în generatie,însa prin întelepciune,lupta cu sine,încredere,perseverenta si iubire pasionala pentru Adevar,orice om rational-sentimental va putea iesi din acest sistem al mizeriei spirituale în care este practic angrenata toata lumea de pe Terra…

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

