încă un mister.

hipwee-tumblr-static-tumblr-static-bird-black-and-white-girl-photography-kXRB4h-quote

 

poate că te-am lăsat să pleci și să te întorci

în mintea mea, în viața mea,

poate ți-am lăsat fantoma

încă să trăiască pentru că

niciodată nu am înțeles cu adevărat

ce am fost noi,

ce ai fost tu pentru mine,

dar

poate nici nu trebuie să înțeleg.

 

poate trebuia să îți împușc deja

fantoma,

poate trebuia.

 

 

-Andreea.

12:23, Q. de la O.,7/7/2017

 

Un gând despre &8222;încă un mister.&8221;

Lasă un răspuns

