am dormit prea mult

haine uitate în maşina de spălat,

puțină, doar puțină durere de cap

gust de țigară stinsă între obraji,

pantofi, peste tot pantofi împrăştiați,

sticla de vin încă nedeschisă,

hainele într-un echilibru dezordonat,

sunetul vag al maşinilor care trec uşor

pe şoseaua rece,

11-12 ceasul,

bricheta mov din stânga mea,

cerul adormit în seninătatea dulce,

eu ca un copil încă adormit

stau pe fotoliul prea mare

acoperită din cap până-n picioare

cu pătura contopită într-o vanilie

şi o țigară stinsă prea târziu

şi ochelarii mei

de pe masa rotundă

la care stau mereu eu,

ochelarii mei cu ramă neagră

care incă aşteaptă

să-mi sărute față

încă amorțită

şi să mă ajute să-i zâmbesc iar cerului

tulburat uşor de absența ochiilor mei

încă adormiți;

am dormit prea mult,

dar am uitat când m-am trezit.

 

Andreea.

Lasă un răspuns

