acum

maxresdefault

5 minute până la finalul meciului se aude din cafenea

din stânga clădirii în care mă aflu,

21 de grade C,

pătura mea preferată acoperindu-mi

pielea puțin cam arsă de soare,

tălpile mele pe gresia rece,

mirosul de vanilie din sufrageria mea,

lumina puternică venită din laptop-ul meu

care mă iubește și trăiește,

deși îi tot apăs cu forță butoanele,

gustul de țigară din gura mea,

vinul din bucătărie,

ziua de astăzi plină de atât de multă iubire

și liniște,

umbrele de pe peretele din dreapta mea,

lumina slabă de afară cu gust de nou început,

luna mică

și stele pre puține,

cerul de acel albastru pe care îl ador,

despre care aș putea scrie mii și mii de poezi,

tatuajele neclare de pe picioare,

rochia mea albă împrăștia pe

canapeaua care acum îmi pare prea mare

și humusul care mă așteaptă în bucătărie.

 

 

respiră,

expiră,

fii

acum.

 

Andreea.

2 gânduri despre &8222;acum&8221;

Lasă un răspuns

