nu trebuia să fiu aici.

articolul acesta nu ar trebui să fie aici. eu nu ar trebui să fiu aici. ar trebui să dorm. e 23:05 adică în termenii mei foarte târziu. nu știu cum încă sunt trează, dar nu are importanță acum. important e ce fac mai departe, încerc să dorm cu riscul că nu mă voi trezi peste 7 ore și 34 de minute sau stau trează până atunci. când pui orele pe ecran par multe și pare o prostie să nu încerc măcar să adorm doar pentru că există riscul de a eșua,

dar nu facem noi acest lucru mai mereu în viață? renunțăm la oportunități sau alegem să nu le vedem, alegem să ne îndepărtăm de ceva, să nu riscăm doar pentru că exista șansa de a eșua. suntem patetici. majoritatea dintre noi suntem patetici. eu sunt patetică acum.

dar nu e vina noastră, nu? spunem mereu că nu e vina noastră, sistemul de învățământ ne formează așa, să respectăm regulile, să nu traversăm liniile, sistemul de învățământ ne transformă în muncitori, nu în lideri, nu în antreprenori. sunt de acrod cu acest lucru și în același timp îl consider absurd. poate sunt eu o privilegiantă și văd lumea în alb și negru. dar școala nu e singurul lucru care ți se întâmplă ție, școala nu ți se întâmplă ție, școala nu ți se întâmplă doar ție. așa că e și vina ta.

și să te plângi nu ajută. dar ce ajută? nimic nu ajută. oricum ești patetic, oricum suntem patetici, oricum sunt patetică, nu? suntem deja fără salvare, spui? nu mai are rost, spui? –cred că nu, nu mai are.- ce rost mai poate avea când ne trăim o viață paralizați în frică? nu are, încă îmi spui că nu are?

frica poate fi un animal dresat, un monstru dresat, un monstru care să te ajute, dar e irelevant, nu? e prea greu, prea mult, se întâmplă prea multe și totul doare. patetici.

nu știu ce fac aici. nu trebuia să fiu aici. trebuia să dorm. trebuie să dorm. e târziu. mai 7 ore și 17 minute pentru somn. voi încerca să nu fiu patetică și să stau întreaga noapte trează. vei încerca și tu să nu fii patetic astăzi?

nu știu ce fac aici, nu trebuia să fiu aici. voi merge la somn.

Andreea.

4 gânduri despre &8222;nu trebuia să fiu aici.&8221;

  1. Eu iubesc mai mult frunicăturile care trăiesc parcă mereu în vârful degetelor mele, iubesc mai mult agitația din mânuțele mele decât nebunia din cap. Se subînțelege că o iubesc și pe ea.

    Nu trebuia să fiu acolo, aici la ora respectivă. Nu trebuia, dar am fost. Nu m-am aruncat inconștientă pe patul moale al laptop-ul meu. Știu motivul, știu totul.
    Nu cred că trebuie să fii isteț pentru a face un lucru care nu e întâmplător. Cumva cred că niciunul dintre noi nu face lucruri întâmplătoare. Totul are un declanșator în spate. Totul începe de la ceva și are anumite rezultate.

    Nu trebuia să fiu acolo e pus mai mult pentru a evidenția ceva, dar ți-ai dat deja seama de asta. Nu e pus ca o mustrare sau ceva asemănător. E pus pentru a fi stâlpul unei articol dezechilibrat.

    Chiar vorbeam astăzi cu o persoană pe care vreau să o scot din viața mea că nu știu cum obișnuiam să dorm puțin și să funcționez înainte. Acum am nevoie de 8 de somn, de sport, yoga, meditație și mâncare gătită. Am nevoie de lucruri sănătoase pentru corpul meu. Nu mai funcționez cum funcționam înainte. Când încerc să dau culorile pictate peste trecut jos, parcă văd că înainte nu funcționam bine, dar știm deja că amintirile sunt amețite, sunt neclare, sunt văzute mereu prin ochii de acum. Parcă nu mai sunt adevărate.

    Aș spune că nu știu ce fac trează la ora 23, acum, dar știu ce fac.
    Andreea.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Andreea intotdeauna suntem acolo unde ar trebui sa fim. Iar tu esti o fata mult prea isteata pentru a face ceva intamplator. Toti avem framantari. Uite, hai sa-ti spun un secret. Pentru ca…jobul, dimineata ma trezesc la 4. sunt nopti cand gandurile alearga rebele gonind fara pauza prin capul meu si nu reusesc sa dorm mai mult de 4-5 ore. crede-ma ca nu as renunta niciodata la ele pentru un somn de 8 ore dar lipsit de ganduri. Poate gresesc, dar mi se pare trist si cenusiu sa fie liniste in capul tau! Sau nu e ? Habar am, dar iubesc zgomotul din capul meu.
    Sper sa ai o zi minunata azi, trecand cu zambetul pe buze peste hopul de care te temeai aseara.

    Apreciază

Lasă un răspuns

