-Tu ești atât de mult și știi asta.-

Oare frazele de aici vor avea sens?

 

Sunt prinsă în avalanșa sentimentelor. Sunt prinsă în avalanșa sentimentelor frumoase.

Încercam să îmi dau seama cum am ajuns la numele acestui blog care mi-a văzut multe fețe, multe culori. Știam unde să caut. Știam în ce mesaje să caut. Știam cine era persoana care îmi asculta tunetele și soarele și nebunia din cap.

Am fost prieteni. Nu cred că mai suntem. Sincer, nu mai știu…și acesta este motivul pentru care îi scriu aici și nu îl sun și nu îl caut în privat. Nu mai știu…

Inima mi s-a umplut de fericire, de râsete imediat. Conversațiile noastre mereu au fost intelegente și în același timp pline de sentimente și de idei mărețe și de încercări poate eșuate de a descoperi lumea. Îmi spunea multe, mai multe decât prietenilor lui. Așa mi-a spus. Și eu îi spuneam multe. Parcă uitasem cât de multe am împărtășit până acum.  Am uitat momente, cuvinte…le-am uitat pe toate până acum.

Nu știu exact ce vreau să-i spun, nu știu dacă mai avem multe să ne spunem și în același timp cred că avem prea multe să ne spunem. Nu știu, dar acum nu mă interesează.

Pentru P.,

 

Am lungit totul, știu. Încercam să-mi dau seama ce vreau să-ți spun.

 

Am atât de multe lucruri pentru care ar trebui să îți mulțumesc, nu cred că știu de unde exact să încep, așa că le voi așeza aici într-o ordine neclară, în ordinea în care mereu îmi împrăștiam bucăți din minte și din suflet în fața ta. Deja e prea mult, nu?

 

Mulțumesc pentru că m-ai ascultat!

 

Nu știu exact când ai început să mă auzi, dacă ai făcut-o de la început sau nu, dar știu când m-am simțit ascultată de tine cu adevărat, când aveam așa mare nevoie să fiu ascultată: îți amintești când te-am sunat și m-ai auzit prima oară plângând? nu știai ce să faci, dar nu conta, nu avem nevoie de sfaturi magice, de vorbe înțelepte sau de o mână dură. Aveam nevoie să fiu ascultată.

Mulțumesc!

 

 

Mulțumesc pentru că ai fost partenerul meu de scris!

 

Îți amintești cartea aceea extrem de proastă cu un titlu și mai prost la care tot lucram? Încă țin minte cum tu îmi trimiteai unele texte pentru a le scrie într-un anume stil, mai feminim și cum eu îți dădeam bucăți din cartea care nu va vedea niciodată lumina zilei să le scrii dintr-o perspectivă masculină. Nu au ajuns niciunde textele respective. Erau doar pentru noi, pentru amuzamentul și curiozitatea noastră.

 

Nu știu dacă acest blog lua naștere fără tine, sincer. Chiar nu știu.

 

Citisem acum câteva minute cum eu ți-am spus că am terminat-o cu scrisul. Nu îmi mai doream să scriu pentru că nu îmi mai doream să văd realitatea și pentru mine asta a însemnat mai mereu scrisul.  Nu cred că îți mai amintești ce ai spus, e okay, nici eu nu am făcut-o până de curând:

-Ai niste /ganduri neclare/ acum. Atata tot.-

-Nu pot sa cooperez cu ideea ca tu nu mai scrii.-

-Tu esti atat de mult si stii asta.-

-Si te fac eu sa te reapuci de scris cumva.-

-Daca renunti la scris ma supar pe tine.-

Aș putea să tot continui, știi? Încercam să renunț la blog și la scris definitiv și tu erai revoltat. Nu mai știu când am început să scriu din nou. Probabil răspunsul se află printre paginile jurnalelor mele care stau într-un dulap într-o altă țară.

Mulțumesc!

          Încă nu am terminat, dar nu simt nevoia să mai continui. Sunt mult mai multe în spatele prieteniei care a fost.

 

Poate încă nu s-a terminat.

Poate îți voi trimite articolul acesta.

Poate.

 

P.S: Am inserat o imagine articolului doar pentru tine. Mai ții minte, nu?

Fii fericit!

 

Mulțumesc,

Andreea.

 

Poate îi voi trimite articolul acesta cândva.

Au avut gândurile mele sens?

Lasă un răspuns

