Ignoră-mă.

Fac asta pentru mine, nu împotriva ta! Nu încerc să te rănesc, nu mă gândesc zi şi noapte să-ți provoc durere, nu îți vreau durere, vreau doar să mă vindec, să-mi recâştig sănătatea. Fac asta pentru mine, nu o fac împotrivata!

 

 

Ți-am spus aceste lucruri şi multe altele, dar tu nu m-ai auzit, nici măcar nu m-ai ascultat. Nu mă surprinde. Niciodată nu mă asculți, niciodată nu mă auzi. Mereu îmi tai respirația şi frazele cu lucruri total stupide, mereu mă întrerupi, mereu mă ignori şi mereu mă insulți.

Aş fi crezut că îți e frică de vocea mea, dar ştiu că nu e asta. Nu îți e frică de vocea mea puternică pe care tot o reduci la tăcere, nu îți e frică de ea pentru că ție doar nu îți pasă.

 

Dar dacă nu îți pasă de ce tot urli ca un animal rănit când nimeni nu te răneşte. Te răneşti tu? Tu îți franjurezi străzile colorate ale corpului tău cu dinții? Ce te doare? Te doare ceva? De ce tot urli şi loveşti? De ce nu ştii să respiri? De ce nu îmi vorbeşti? De ce nu îmi răspunzi la întrebări? De ce mă neglijezi? De ce nu mă asculți? De ce nu mă auzi? De ce nu mă priveşti? De ce nu mă ignori? De ce nu încerci să mă ignori?

Ignoră-mă pentru a nu mai simți ghearele minții tale. Ignoră-mă pentru a nu mai fi muşcată şi rănită ş lovită de bestie ordinară şi scârboasă din interiorul tău.

Ignoră-mă pentru că eu nu mai vreau gălăgie.

Am început să o ignor pe ea, pentru mine. Am început să fac asta pentru mine şi tu ca de obicei ai început să dai în mine şi să mă insulți şi să mă loveşti şi să mă distrugi…ca şi atunci

Doar ignoră-mă, animal vulgar!

Andreea.

11 gânduri despre &8222;Ignoră-mă.&8221;

  1. Câta vreme esti stapân pe tine
    Si ai capacitatea sa te controlezi,
    Nici o furtuna din exterior de vine,
    Nu-ti va distruge câmpurile verzi !

    Apreciază

  2. Nu il otravesc. „Problema mea” e ca vad otrava, ca ii vad toate culorile si nu o suport si o alung in felurile mele, dar persoana respectiva nu ma respecta atat de mult incat sa ma ignore cand ii cer sa o faca. Am invatat sa fac un compromis. Am invatat cum sa ma prefac frumos ca ascult, cum sa scurtez conversatiile, pe ce puncte sa nu apas, cum sa manipulez. Suna naspa. Suna rau. Dar nu e rau. Nu sunt rele. Sunt doar tehnicile mele de supravietuire in aceasta relatie sin care inca nu pot sa ies.
    Eu nu consider ca ma joc cu literele. Eu cred ca arunc oazele mele de adevar pe aceasta panza electronica si atat. O fac asa cum stiu eu mai bine. Da, poate unele lucruri sunt imbratisare de culori si metafore si comparatii, dar mereu e adevarul cel care straluceste. Scrisul este o metoda de supravietuire, as spune.

    Poate va suna ciudat, dar sufletul meu imi este inca limpede, curat. Da, am facut greseli, da, am vazut intunericul, da, am facut lucruri care nu sunt considerate bune, dar eu inca sunt curata in suflet. Poate suna ciudat, poate nu, nu stiu. Dar am incredere ca asa va fi…okay, poate ma consider putin mai buna decat plebea care barfeste pe la colt si sparge seminte la meciuri irelevante pentru viata lor si traiesc pentru a munci si atat si se trezesc cu gandul la munca si adorm cu gandul la munca…da, ma consider mai buna decat ei. Acum, nu ma intelege gresit, lucrurile de mai sus pot fi bune si sanatoase pentru o alta persoana, pana si barfa daca o folosesti cum trebuie(nu ti se pare ca e un cuvant urat? Mie mi se pare, hai sa ii spunem confesiune), daca o folosesti la psiholog sau whatever; revenind nu e nimic gresit in cele de mai sus, dar majoritatea oamenilor pe care i-am cunoscut si sunt asa, sunt nefericiti si sufletul li se umple de otrava si atunci dau pe afara prin actiuni si vorbe oribile. Barfa e toxica daca tu o faci toxica, actiunile pot fi toxice daca tu le duci la bun sfarsit cu intentii nesanatoase…nici nu mai stiu ce spuneam
    Irelevant
    Sunt bine. Voi fi bine. Mereu am grija de mine.
    Andreea.

    Apreciat de 1 persoană

  3. Andreea, sti ca refuz sa intru in viata persoana a unui om. Noi aici doar ne jucam cu litere. Daca putem sa incurajam pe cineva, o facem doar cu litere, fara a intra in sufletulul cuiva. Vreau doar sa-ti spun ca nu merita. Nu merita sa-ti otravesti sufletul pentru nimeni. Este mult prea multa otrava in jurul nostru pentru a o aduce si in sufletul nostru. Sper ca tu sa nu o faci.

    Apreciază

  4. Am scris candva intr-un text ca :

    Am trecut in viata si prin astfel de momente.
    Dupa o relatie extrem, extrem de lunga, dar atat de toxica incat fiecare milimetru din mine era atins de otrava ei, eram ud pana in adancul sufletului meu, speriat si incapabil sa-mi mai imaginez ca viata poate avea si altfel de nuante.
    Ceea ce este cel mai ucigator la relatiile toxice care se perpetua pe mai multi ani, este tocmai obisnuita si toleranta la otrava.
    Dupa un timp, dupa ce ai trecut peste faza de furie si exasperare, ajungi ca sufletul tau sa tolereze otrava intr-un mod in care un om normal nu ar putea sa-l inteleaga. Defapt nici tu nu-l mai intelegi, dar nu-ti mai pasa. Si ajungi sa bei zi de zi cate o picatura din otrava aceea, sa traiesti cu ea si sa gasesti intotdeauna justificari pentru care o faci.
    Intotdeauna le vei gasi.
    Trist este ca printr-un proces psihologic ironic, cu cat omul este mai bun sufleteste, cu cat este mai altruist si mai empatic cu atat va accepta o doza de otrava mai mare.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

