gramaje.

Oare e ironic? Eu cred că e puțin ironic.

Te vreau mult, te vreau într-o cantitate mare, într-o cantitate care m-ar putea ucide…

Dar în același timp m-aș mulțumi cu firmituri. De fapt, nu, te vreau prea tare. Doar cred că m-aș mulțumi cu ele. Poate ar fi trebuit să spun că le-aș accepta și le-aș iubi pentru că te iubesc pe tine…

Dar acum trebuie să învăț să iubesc marea plină de liniște care e înecată, scuufundată în întrebări fără răspuns. Trebuie să învăț să iubesc marea care ne desparte.

Trebuie să mă iubesc doar pe mine,

trebuie să uit de tine.

tumblr_static_tumblr_static__640

 

Andreea.

6 gânduri despre &8222;gramaje.&8221;

  1. Nu am luat comentariul legat de narcisism personal. As continua prin a explica exact ce anume am dorit sa spun in comentariul de mai sus, dar am invatat acum mult timp ca nu ai cum sa comunici eficient cu persoanele care nu asculta.
    All love.
    Andreea

    Apreciază

  2. Când scriu un comentariu,nu am în vedere aparentele relative,trecatoare,imprevizibile si efemere cum ar fi vârsta,sexul,nationalitate,religia,functia,sau starea sociala a persoanei din spatele textului,ci mesajul articolului la care comentez,si recunosc,de multe ori,comentariul meu este off topic.
    În alta ordine de idei,comentariile scrise de mine,sunt din Suflet pentru Suflet,iar Sufletul nu are vârsta,este etern,atemporal. 🙂
    P.S.Expresia „Narcisismul” ,nu se referea la persoana ta ci era doar un avertisment în general pentru tinerii prinsi în capcana virtuala al acestor caractere care abunda pe ‘net .

    Apreciază

  3. O constatare rezonabila,draga Andreea,însa da,ai dreptate,nu am trait „destul”,iar aceasta expresie prin care se exprima limita temporala a existentei rational-sentimentala,mi-e straina.

    Apreciază

  4. Cum sa o spun frumos? Mi se pare ca nu ai trait suficient la viata ta sau ca nu ati trait. Nu va stiu varsta, dar nu conteaza oricum prea mult pentru ca nu ati trait suficient. Nu e o jignire, nu e un compliment. E doar o constatare in urma a multor, multor comentarii. E doar o constatare, constatare formata doar pe baza lucrurilor pe care le-ati facut in fata mea. E doar o constatare.
    Andreea.

    Apreciază

  5. Narcisismul este o boala ce afecteaza 1 – 2 % din populatia planetei.Sunt persoane lipsite de iubire empatica, iar prezenta lor este daunatoare. 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

