a scris pentru mine.

Imi place uneori sa ma pierd in cuvinte. Nu pentru ca as fi talentat, dar simt nevoia de a evada din cotidian prin fraze atipice, poate nu intotdeauna foarte bine puse pe hartie, o ciorna a gandurilor mele. Habar am daca acest impuls vine dintr-o timiditate cronica sau este o dedublare necesara de o societate […]

via Atunci cand literele scriu singure — Ratacit printre litere

3 gânduri despre &8222;a scris pentru mine.&8221;

  1. „Sa va iubiti unii pe altii,
    cum v-am iubit si Eu pe voi.”
    Iubind vor sti prietenii,fratii,
    Caci Dumnezeu este cu noi !

    Apreciază

  2. As vrea sa pot scrie despre tine. Dar nu pot.
    Nu pot pentru ca nu te cunosc.
    Am scris despre o fata ce am intalnit-o pe internet pictand litere. Un blog ce era parte din sufletul ei. Eu despre ea am scris.
    Dincolo de foaia cu miros de levanda pe care tastam, poate fi oricine. Un om care are o zi buna sau una ingrozitor de proasta. Imi este imposibil sa scriu despre un om pe care nu-l cunosc.
    Mi-am permis sa scriu doar pentru niste fluturi care desenau cuvinte pe acest blog. Am simtit, poate am simtit prost, ca fluturii acestia trebuie incurajati sa zboare cat mai sus. Este tot ce am incercat. Cu mai mult sau mai putin talent.

    Apreciază

Lasă un răspuns

