ăsta e un gând trist.

El era doar o obişnuință pentru mine şi apoi s-a transformat în obişnuința de a scrie despre el…Dar nu a fost niciodată iubire sau îndrăgosteală, deşi eu ştiu că a fost ceva.

El devenise doar un obicei şi e un caracter atât de şters acum în viață mea. A fost important, a fost important în perioada respectivă, pentru mine cea de atunci, dar e aşa lipsit de importanță în povestea mea reală.

Ăsta e doar un gând trist…sau poate nu e.

Andreea.

9 gânduri despre &8222;ăsta e un gând trist.&8221;

  1. Singura dragoste neconditionatacare ar putea exista ar fi cea dintre parinte-copil, dar personal nu am experimentat-o pe aceea. Pe plan amoros nu exista dragoste neconditionata si nu va exista nicicand.

    Apreciază

  2. Femeia a fost,este si va ramâne multa vreme (pentru barbat si chiar pentru ea însesi) o necunoscuta superba,în care sunt ascunse valorile vietii eterne,comorile fericirii atemporale,însa si otrava si veninul mortal al sarpelui,si toate relele de pe Terra.
    Femeia este o autentica „cutie a Pandorei”! Binele si/sau raul,viata sau moartea,vor iesi la iveala în functie de cel ce detine ‘cheia’ si de modul în care va deschide aceasta „cutie” ! 🙂

    Apreciază

  3. E adevarat…daca ar trebui sa ma descriu in 3 cuvinte primele doua ar fi ciudata si zapacita.
    Chiar ii spusesem zilele trecute unei prietene cat de fascinant mi se pare ca traiesc mai multe femei in mine. Personal, sunt o zapacita. Imi gasesc mereu linistea in scris si uneori gasesc si ordinea. Dar sunt o zapacita pana la oase.
    Cand vine vorba de profesional, sunt cu totul o alta persoana…
    Legat de ordine e ceva amuzant…daca vrei sa vezi cum ma simt, uita-te in casa mea…pur si simplu, daca totul e imprastiat eu nu sunt okay si daca lucrurile sunt puse la punct sunt mai bine, nu neaparat bine, dar mai bine. E interesant cum functionez asa.
    Sunt multe de spus despre mine, am multe de spus despre mine.
    A.

    Apreciat de 1 persoană

  4. …Altfel dragostea este o forma a atractiei gravitationale terestre,aparente,subiective,un foc de paie care va lasa în urma o cenusa de culoare întunecata,gri închis,cu gust amar ,spulberata apoi de vântul spatio-temporal…

    Apreciază

  5. Într-o relatie de dragoste adevarata,neconditionata,nu iubesti DOAR PENTRU CA,ci iubesti CHIAR DACA . 🙂

    Apreciază

  6. Nu vreau sa sune ca un compliment, dar un om care scrie cu atata pasiune nu poate avea inima pustie, goala. Eu cred ca in sufletul ei este un furnicar al cuvintelor, al sentimentelor. Evident ca nu sunt puse in ordine. Unii oameni asa sunt. Si sunt minunati, zapaciti. Unde ar mai fi farmecul acestei vieti daca toata lumea ra fi echilibrata? Eu sunt indragostit de o femeie ce este la fel de tacanita. In atatea feluri. Daca ar fi echilibrata, m-ar plictisi teribil.

    Apreciat de 1 persoană

  7. Gândesti prea mult,esti prea rationala,iar inima ti-e searbada,pustie,goala. Pune-n balanta sentimentele si gândul,echilibreaza-ti cerul cu pamântul…

    Apreciază

Lasă un răspuns

