mi se pare vulgar.

Plănuiam la un moment dat să sciu un articol despre ce prefer să rămân anonimă aici. Aveam argumente, le și explicam. Părea un eseu scos de sub mâinile unei elev care completează subicectul al doilea dintr-un subiect pus în fața lui drept un examen al capacității. Poate îl voi publica într-o zi, cândva…dar poate nu.

Mi se pare grosolan, puțin vulgar să-ți lași cunoscută fața într-un loc în care doarme sufletul tău. Sună ciudat și jignitor…dar nu cred că vreau să sune așa. Cred că prin alte cuvinte mai -decente- tot ce am vrut să spun, sună cam așa: mie nu mi se potrivește.

Nu e vorba despre intimitatea care pare că are de suferit după ce oamenii îți cunosc fața și numele. Nu vorbesc despre felul în care te judecă inconștient sau nu după ce ai postat pe facebook sau după față. Nu știu exact despre ce vorbesc sau despre ce vreau să vorbesc.

E puțin ironic. Îmi doresc o carieră care să fie -la vedere- și știu că îi pot face față. Nu am nicio îndoială. Și cariera respectivă va avea legătură cu viața mea personală, adică mai pe românește mă voi folosi de ea. Oricum aceste două arii mereu se leagă, deși uneori prefindem că nu e așa, că adevărul e altul…sau cel puțin asta am învățat eu…și nu prin calea ușoară. Cum spuneam, carieră la vedere și detalii personale la vedere…dar parcă nu vreau o asociere aici, deși aici sufletul îmi este la vedere, nu vreau o față pe cacre oamenii să o recunoască.

Nu mă tem de judecată, de critici…pentru că oricum le primesc…

doar că pare așa vulgar să picteze cu pensule murdare o față peste suflet…nu crezi?

Andreea.

7 gânduri despre &8222;mi se pare vulgar.&8221;

  1. Nu, Andreea. Nu despre el era vorba. Aceasta fraza era intr-un context. Incercam sa spun ca tu esti putin din tot ceea ce scri. Din tot ceea ce ai scris. Poate ca nu am reusit sa exprim ceea ce doream. Erau niste complimente ce nu aveau legatura cu viata de dincolo de randuri. Imi pare rau ca felul in care am spus-o te-a deranjat.

    Apreciat de 1 persoană

  2. ” Tu esti Andreea, fetita caruia nu i-a placut primul sarut, care inca se mai gandeste la el si uneori lasa ca ramasitele de sentimente sa se astearna pe hartie. ” aceste randuri mi-au provocat scarba…doar pentru ca aici se impleteste ideea cum ca eu as mai scrie inca despre primul meu prieten care imi provoaca astazi o repulsie extraordinar de mare.
    E doar scarbos. Nu. Nu scriu despre. Exista cateva articole, putine in care el apare, dar nu despre el scriu. Prima mea iubire nu a insemnat pentru mine prima mea relatie…nici a doua, nici a treia, nu mai conteaza. Conteaza ca prima iubire nu a fost prima mea relatie.
    Stiu ce ai incercat sa spui printre aceste randuri, unele lucruri se potrivesc, altele deloc, dar trebuia sa evidentiez acest lucru. Nu as vrea niciodata ca oamenii sa creada ca eu mi-am iubit primul prieten intr-un fel in care l-am iubit doar pe el.
    Da, arta nu trebuie explicata, bla bla bla, magia, bla bla bla, dar am nevoie sa explic asta. Irelevant.
    A.

    Apreciat de 1 persoană

  3. Eu cred ca nu esti anonima aici. Tu esti Andreea. Fata cu ochii putin stersi de lacrimi, dar inca atat de frumosi. Cu un zambet impietrit uneori. Tu esti Andreea, fetita caruia nu i-a placut primul sarut, care inca se mai gandeste la el si uneori lasa ca ramasitele de sentimente sa se astearna pe hartie. Cum sa fi anonima? La ce trebuie sa pui o poza cu tine?
    Esti slabuta si ai frunze de levantica in par. Iti place imbracamintea sport, nesofisticata.
    Urasti oamenii ipocriti, prostia si minciuna. Ai o rochita verde scurta, minunata, dar o imbraci rar.
    Uneori visezi ca zbori.
    Asa ca, vezi tu, Andreea, nu trebuie sa ai o poza, sa te descrii, pentru a avea o identitate.
    Cei care te citesc stiu cum arati :))
    PS: Succes in visurile tale legate de viata profesionala.

    Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

