am găsit.

Am găsit ceea ce căutam printre rămășițele lăsate de sufletul până acum. Nu inteționam să găsesc un ceva. Nu știam că eram în căutarea lui. Dar am găsit.

Am găsit ceea ce-mi căuta sufletul cu disperare printre fețe și cântece și seriale proaste. L-am găsit pe Facebook. Ironic. Doamne, generația aceasta. Nu?

Am tot dat scroll prin cenușa persoanei care obișnuiam să fiu și parcă mi-am amintit, deși parcă niciodată nu știam. Are sens? Nu are sens, dar nu contează.

Tot ceea ce mi-am dorit în acest timp nu a fost fericire. Oricum nu cred că poate cineva fi fericit tot timpul, nu este posibil și ar fi cam plictisitor.

Nu îmi doream nici o stare de pace, o liniște, o alinare pentru inima-mi crăpată.

Căutam sănătate.

Lasă-mă să mai așez asta o dată aici: Eu căutam sănătate. Și cred că am găsit-o…sau am înțeles ce tot căutam. Sună simplu, nu? Și sună logic…și atunci eu de ce nu știam? Ce contează? Nu contează. Nu contează, nu?

Am găsit.

-Andreea-

Un gând despre &8222;am găsit.&8221;

Lasă un răspuns

