o pauză de la tine…

Când începusem provocarea 42 de articole în 42 de zile unul dintre obiectivele mele a fost să mă simt mult mai în largul meu scriind pe un ecran. Scriam doar în jurnalele mele, doar pe hârtie. Și am reușit asta, am devenit foarte confortabilă în a scrie și o fac des, câteodată o fac doar aici și nu pe hârtie. Nu cred că este un lucru neapărat bun sau neapărat rău, e doar un lucru.

Și mă gândeam să iau o pauză de o lună. Sunt constant pe blog citind sau scriind și vreau să las viața să curgă fără acest blog o săptămână, două, trei sau o lună. Nu am nicio ideea dacă această mișcare se va dovedi a fi una dintre cele mai bune sau proaste pentru mine, doar timpul mă va ajuta să găsesc un răspuns la asta, dacă va fi nevoie, dacă voi avea nevoie de un răspuns.

Așa că…voi pleca și cred eu că mă voi întoarce.

-Andreea

7 gânduri despre &8222;o pauză de la tine…&8221;

  1. Ma asteptam sa imi lasi un comentariu. Stiam ca o vei face. Aceasta pauza a inceput cu mine amestecand si preparand ceva din toate ciornele mele de aici si intentionez sa ma intorc la fiecare articol si sa ma ocup de restul sutelor de ciorne din telefon. Evident, voi mai scrie, dar o voi face doar in jurnal. Simt nevoia de putina ordine in scris.
    Mi-as placea sa imi lasi comentarii la toate articolele pe care nu le-ai citit inca, iti voi raspunde, inca imi voi face veacul pe aici.
    A.

    Apreciază

  2. Deci s-a terminat cu sutele de litere asternute in comenturile noastre la 5 dimineata :)))))
    Multa bafta, Andreea. De intors nu te vei mai intoarce niciodata. Numai idiotii se intorc. Iar tu nu esti. Oamenii ca tine merg intotdeauna inainte, iar daca vei mai scrie aici, nu o vei face din postura celui care se intoarce. Sunt sigur ca o vei face ca un om nou. Pentru ca, pana la urma, in fiecare dimineata ne trezim ca un om nou, daca am invatat ceva din ziua precedenta. Iar tu cu siguranta inveti.
    Orice ai face, nu uita ceea ce ti-am spus ca floarea verde intr-un camp de maci rosii.
    Ea este cea deosebita.
    Intr-o lume de maci rosii, accepta-ti destinul de afi o floare verde. Altfel. Nu conteaza daca acest altfel este bine sau rau. Cine decide asta? Traieste, iubeste, razi, razi mult, razi de prostia din jurul tau, razi de greselile tale. Nu uita ca un job, e doar un job, un cretin va ramane un cretin indiferent daca tu incerci sa-l schimbi sau nu, iar schimbarea nu presupune sa renunti la ceea ce esti tu. Schimbarea inseamna doar sa fi mai buna acolo unde excelezi. Atat. Defecte, parti proaste, vom avea cu totii toata viata. Si asta ne face mai frumosi…
    Bafta multa.

    Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

