o țigară în ora 2.

și ea nu fuma

mai niciodată

dar în dimineața respectivă

când doar liniștea bântuia prin oraș

se gândise la cuvintele lui

și la cum le susținea clar și răspicat

și acele cuvinte îi tot sunau în cap

-eu nu sărut scrumiere-

și atunci a fumat

a fumat de parcă i-ar transmite un mesaj

prin fumul care-i săruta gura și apoi

se împletea cu aer prea cald,

ca și cum îi scria pe cer

că nu mai are nevoie de el…

 

2:17

duminică

18/06/2017

Q. de la O.

 

-Andreea.

 

6 gânduri despre &8222;o țigară în ora 2.&8221;

  1. hmm, nu m-am uitat la televizor de ani de zile…cred ca aveam 15 ani cand m-am oprit…jeez
    lucratul in televiziune suna interesant, tho, suna a putere. mi-ar placea sa stiu secretele care se ascund in lumea respectiva, imi plac secretele.
    A.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

