acum(acum(34/42))

am tot aruncat cuvântul pregătită în stângă și în dreapta în acel articol de parcă el însemna ceva.

mă citesc speriată, foarte speriată. și cred că atunci eram.

am folosit greșit acel cuvânt. nu era despre a te simți pregătit, ci despre altceva.

îmi doream să cred că sunt capabilă, capabilă să respir din nou cu sufletul și nu ești dacă fix în ziua aceea eram, dar știu că am devenit și că sunt.

am teoria mea legată de a fi pregătit: că niciodată nu ești, că e important să practici și să practici și să practici, dar nu vei fi pregătit.

să spunem că ai de ținut o simplă prezentare în fața clasei. o repeți, dacă ești inteligent presupui care ar fi posibilele întrebări și cum vei oferi răspunsul și multe altele, dar profesorul sau colegul din spatele clasei îți poate pune o întrebare pe care tu nu ai văzut-o sau îți pătezi pantalonii în ziua respectivă sau un coleg are un atac de panică în mijlocul orei. se pot întâmpla multe lucruri și e okay să nu pregătit pentru ele. nu țin de tine, nu fiecare lucru ține de tine deși te afecteză direct. tot ce poți face e să practici și apoi să trăiești.

eu îmi doream să fiu capabilă. capbilă de lucruri simple. mă simțeam pregătită și în același timp nu mă simțeam așa. până la urmă pentru mine a fi pregătit era doar a te simți așa sau nu, nu era nicicând o chestie tangibilă.

am scris articolul respectiv în 6 mai și apre că a trecut atât de puțin, dar în același timp simt că a trecut atât de mult, dar nu contează. timpul este o iluzie oricum.

 

 

sunt pregătită să mă îndrăgostesc din nou. DONE

sunt pregătită să mă îndrăgostesc de tine, viață. DONE

sunt pregătită să mă uit din nou în ochii străinilor şi să citesc emoții şi poveşti. DONE

sunt pregătită să întâlnesc persoane cu vieți inedite.  am întâlnit și persoane și persoane cu vieți inedite DONE

sunt pregătită de plimbările lungi prin parc,  DONE

de nopțile înstelate, DONE și apusuri pastel și răsărit și mulți nori

de cireşii înfloriți, palmieri și alți copaci mari care trăiesc fără nume în mintea mea și DONE

de cafenele cu muzică jazz,  muzica anilor 80 și DONE

de aventuri cu skateboard-ul, vânătăi și inconfortabil și DONE

de nou,

de călători,  discutabil

de lacrimi,

de natura mea frumoasă. sunt sigură că vorbeam despre natură, nu despre personalitatea mea, dar ambele mi s-au întipărit în mine din nou

 

și s-au întâmplat mai multe decât aceste așteptările pe care mi le-am pus aici pentr că mi-am dat voie să se întâmple, să existe mai multe.

aș putea scrie sute, mii de cuvinte despre fiecare lucru din această listă, dar nu știu dacă ar conta, oricum am în suflet alte liste.

-A.

Lasă un răspuns

