gust de sfârșit.

nu i-am făcut niciodată poze,

deși eu fotografiez toate lucrurile frumoase.

nu am putut. el nu este făcut pentru a fi ținut în fotografii.

el este menit să fie purtat în suflet.

 

o poză nu ar striga în gura mare cât de mult îmi place zâmbetul lui.

o poză nu ar ști cum să arate tuturor celor care o privește când zâmbetul îî este trist.

o poză nu ar da de gol felul lui stângaci de a fi.

o poză e un prea puțin pentru cum vreau eu să mi-l amintesc.

 

și da, îmi place de cineva nou.

dar ce rost are?

ne vor desparte kilometri curând.

poate fix din acest motiv

are rost.

 

poate îi voi face o poză cândva,

dar prefer să-l ating ușor cu poezi și rime nu prea complicate,

dar oricum arta nu va fi de ajuns pentru a-i cuprinde zâmbetul dintr-un târziu în noapte,

pentru a descrie acest început cu gust de

sfârșit.

 

-A.

2:23 am, 15 iunie,

Q de la O, Spania. 2017.

8 gânduri despre &8222;gust de sfârșit.&8221;

  1. Si inca ceva. Eu nu cred ca tu sti ca se va termina. Farmecul vietii sta tocmai in imensa ei impredictibilitate. Eu cred ca te temi ca se va termina :)))) Ceea ce este altceva. In ultimul meu text exact despre asta am vorbit. Chiar daca este o metafora incercam sa spun ca daca iti doresti sa fi langa cineva intotdeauna vei gasi o cale. Dar trebuie sa-l iubesti altruist si nu egoist. Este o asa mare diferenta. Dar asta cred ca ai citit deja in randurile mele.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Eu, traiesc in fiecare dimineata un alt inceput stiind ca seara va fi doar un temporar sfarsit :)))) Defapt ce este inceputul si sfarsitul Andreea? Cand te nasti sti ca vei muri! Daca privesti totul din perspectiva inevitabilului sfarsit, nu vei mai trai niciodata.

    Apreciat de 1 persoană

  3. Multumesc!
    Asta fac, asta incerc. Stiam ca vine sfarsitul din primul moment in care ne-am privit in ochi. Nu din cauza distantei, ci din cauza unui sentiment care parca il invaluia misterios. Suna ciudat. Si stiu ca se va termina, dar nu-mi pasa. E bine. Suntem bine. E de bine.

    Dar destul despre mine…tu ce mai faci? Cum mai esti? Ce mai traiesti?

    -Andreea.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

