ruj sub unghii

Ieri mi-ai distrus rujul preferat. Era vişiniu. Ba nu, era mov, devenise mov pentru că îl aveam de mult, mult timp. Expirase.

Dar deşi ştiam că îl voi arunca parcă nu îmi doream să îl pierd. Nu sunt materialistă, dar rujul acela a văzut aşa de multe momente din viața mea. Aşa că am făcut ce fac mai bine, l-am pus pe hârtie în jurnal în diverse forme, dar la un moment dat mi s-a rupt în mână şi cumva peste puțin mtimp întreaga mea mână era doar un dulce mov.

Şi mi-a rămas sub unghii. Roz, roşu, mov. Mi-a rămas sub unghiile şi pe lateral. Nu a ştiut să dispară oricât de mult eu încercam.

Mergeam spre balcon şi cumva, din întâmplare pe holul meu lung şi întunecat mi-am zărit mâinile. Roz, roşu, mov.

Roz, roşu, mov. Culoare, emoție, totul şi nimic. Un curcubeu de dulce şi un mare nimic.

Parcă-mi aduc aminte de sentimenele pentru tine. Doar timpul le va şterge.

 

-A.

Lasă un răspuns

