am uitat

Am uitat că tu ai şi poate încă mai scoți poezi din sufletul tău.

Am uitat deja cum mi-am amintit că am uitat.

Dar mi-am amintit. Şi le-am citit pe toate. Şi le-am regăsit cu un gust catifelat, ferm, familiar.

Am citit una nouă. Pare despre ea şi pare despre mine şi pare despre tipe necunoscute, dar cred că e doar despre tine.

Toate poeziile tale au mirosul ei, au parfumul ei dulce, gustul ei de aur negru şi pielea ei suavă. Toate sunt despre ea. Ea chiar a avut puterea de a-ți face inima doar o oglindă spartă cu zeci şi zeci de bucăți care încă îți sunt ascunse sub piele. A avut puterea să te rănească prin dulcea dragoste şi a făcut-o. Inima ți-a lovit-o. Aşa cum mi-ai făcut şi tu mie apoi. Mi-a spus la un moment dat că poeziile erau despre ea şi dacă nu îmi spuneai nu era greu să-mi dau seama.

Aveai inima frântă şi eu te-am iubit pentru asta până mi-ai frânt-o pe a mea. Ironic. Stupid. Copilăresc. Naiv. Prostesc. Eroic. Pasional. Puternic.

Totul e doar…trecut.

 

5 gânduri despre &8222;am uitat&8221;

Lasă un răspuns

