astăzi.

Astăzi a fost bună. O zi foarte, foarte bună. O pot simți în picioarele mele care acum încă dansează pe un beat extrem de colorat, fiecare venă într-un sincron perfectă cu celelalte.

A fost o zi bună pentru că am reuşit să arunc şi să primesc sute de cuvinte cu o persoană cu care uitasem cum să vorbesc. Am aflat lucruri noi, interesante şi am vorbit mult.

Îți poți da seama cu aşa mare uşurință dacă eu mă simt bine sau nu…mi se pare că eu pot fi mereu o carte deschisă pentru ceilalți, dar cumva tot voi îngropa cu secrete. Asta e altă poveste.

Am vorbit mult, deci am avut o zi bună. Ador conexiunile dintre oameni, simple, sincere şi uneori stupide.

Astăzi m-am reîntâlnit cu două persoane obositoare cu care am mers împreună cu omul de mai sus „la un suc” sau mai pe româneşte, mai pe limba acestora: „la o bârfă”. O-b-o-s-i-t-o-r. A fost obositor şi plictisitor şi mereu loveam persoana cu care eram înainte de a fi întrerupte de aceste două specimene pe sub masă pe picior. Nu a durat înalnirea mult. M-a salvat persoana mea. Nu a durat mult, dar parcă în acel moment nu se mai termina, dar acest incident nu mi-a stricat ziua. Într-un fel, mi-a făcut-o mai frumoasă pentru că am primit din nou o siguranță din partea vieții cum că eu nu sunt aşa, cum că prietenii mei sunt mai bun de atât, cum viața mea e atât de bună fără aceste persoane necioplite.

Am mers mult, am scris mult, am vorbit mult şi câteodată mult e mai bun decât bine.

Mi-am început ziua extrem de obosită şi frustrată, dar am curățat toată casa şi asta m-a ajutat, m-a calmat. E noul meu tip de meditație. După ce s-a instaurat calmul, am trecut la etapa de pot face orice şi am făcut şi mai multe lucruri şi apoi persoana respectivă şi cu mine am explorat locuri şi gânduri împreună şi a fost bine, deşi majoritatea timpului nu ştim să vorbim, acum am făcut-o…poate pentru că eu eram deja bine.

Da, da, va fi nevoie să îmi curăț corpul bine de tot după cele 3-4 guri de cola cu lămâie care mi-au făcut stomacul să deseneze semne de întrebare, dar nu contează. Totul e bine. (Cum am putut să beau aşa ceva înainte, tho?)

Totul e bine. Astăzi a fost o zi bună. Picioarele mele încă dansează. Ziua încă nu s-a terminat. Singurul lucru care ar mai putea adăuga un plus acestei zile perfecte cu multe imperfecțiuni este o plimbăre, după ce soarele va apune şi vei putea simți suav cum vântul te sărută pe gât.

Astăzi a fost bine. Eu sunt bine. Totul e bine. Picioarele mele încă dansează. Bine, doar mult, mult bine…ah

-A.

Lasă un răspuns

