încă aici, încă împreună cu mine

de ce plâng? de ce plâng după lucrurile pe care încă nu le-am pierdut? de ce plâng după oamenii care încă nu au murit?

de ce izbucnesc în lacrimi de fiecare dată când o melodie îmi aminteşte de ceva, de fiecare dată când un sunet, o emoție, o ceva, un ceva, orice îmi aminteşte de persoanele pe care încă nu le-am pierdut?
-A.

6 gânduri despre &8222;încă aici, încă împreună cu mine&8221;

  1. Așa se spune. Nu prea îmi place plânsul. E sinonim cu întristarea. Sigur că există excepția de la regulă, când e provocat de bucurie, de preaplin. Dar știi cum e, în ciuda teoriilor, noi îl raportăm la propria persoană. 🙂
    Andreea, acest comentariu a venit dintr-un loc plin de drag pentru tine și scrisul tău, așa cum l-ai receptat. Te pup

    Apreciat de 1 persoană

  2. Plansul cred ca e sanatos. Emotiile cred ca sunt sanatoasa si ca e sanatos sa le simtim. Cred ca e important sa ne oferim timp sa simtim ceea ce simtim, dar poate cel mai important lucru pe care de multe ori il uitam este cum sa ne ridicam dupa ce am cazut.
    Legat de plansul despre care vorbeam in articol, era un plans bun, scurt ca o ploaie de vara, cu o semnificatie destul de ascunsa.
    Dar presupun ca acest comentariu a venit dintr-un loc plin de iubire si papadii, deci l-am primit si il primesc si acum cu drag.
    Andreea❤

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

