jurnal de mai în dimineață

noapte…dimineață? cine desparte aceste două minuni? cine a făcut asta pentru întâia oară?

e 02:50 acum, 3:50 în România. stau din nou pe fotoliul pe care stau mereu şi privesc oamenii de sus. singurul zgomot pe care l-am auzit în ultima oră a fost provocat de patul vecinului meu.

iubesc noaptea. în aer e o linişte atât de dulce şi firavă. cum să n-o iubeşti?

am scris două lucruri pe care intenționez să le postez şi am băut în ultimele două ore mai multă apă decât am văzut în ziua anterioară.

ar trebui să merg în dormitorul meu şi să-mi pun capul deja greu pe movul patului meu…dar ştii? vreau să prind ora 6, vreau să văd răsăritul şi vreau să văd oamenii punându-se încet şi magic în mişcare. nu am mai văzut răsăritul de atât de mult timp. 

2:55 oh, pot auzi in depărtare o maşină..şiii a dispărut. ce spuneam? răsăritul…ah, nu l-am mai văzut de mult timp. l-am înşelat cu un program de somn sănătos pentru un timp, dar apoi m-am îndrăgostit de un alt bărbat…şi mă trezeam târziu(ish) şi adormeam târziu. de la 11 la 02 funcționam. funcționam în felul meu ciudat.

şi acum…acum nu ştiu pe cine înşel cu cine, poate mă înşel şi mă mint doar pe mine, dar acestea sunt gânduri amare pentru această oră.

2:59 simt cum ochii mi se închid. o usturime mă apasă şi parcă vântul îmi zgârie urechile acum…parcă liniştea lui şi fruzele pe care le tot sărută pe şosea sunt deranjante.

şi astăzi e vineri şi această zi este mereu cea mai productivă din săptămână şi cred eu că aşa va fi şi după ce mă voi trezi…dacă eu voi adormi.

3:02 am scris aici fără încetare timp de câteva minute întregi…poate acum este timpul de culcare pentru mine şi pentru ai mei pomeți.

3:03 deşi aş mai sta încă puțin pentru un episod sau două. Hawaii 5-O. ar trebui să nu…şi să mă afund în perne şi aşternuturi fine…

3:04 b-bye now…

-A.

Un gând despre &8222;jurnal de mai în dimineață&8221;

  1. Cel ce a facut cerurile si pamântul a zis: „Sa fie lumina !” Si a fost lumina.” Apoi,EL a vazut ca lumina era buna si a separat lumina de întuneric.
    „Dumnezeu a numit lumina zi,iar întunericul l-a numit noapte.Astfel a fost o seara si a fost o dimineata;aceasta a fost ziua întâi a creatiei Universului !
    Ai reusit sa „prinzi” rasaritul Soarelui ? Nu-i asa ca e un spectacol superb si fascinant ? Si apusul e la fel de minunat ! 🙂
    O zi luminata de Soarele etern !

    Apreciază

Lasă un răspuns

