un an #1

se va face un an…

se va face un an curând.

de un an eu tot plâng după tine,

de un tu eşti gândul care mă zdrobeşte şi mă alină în cele mai multe nopți,

de un an eu mă simt vinovată,

vinovată pentru că nu am putut să te desprind din brațele urâte şi nemiloase ale morții,

de un an mă întreb cum ar fi arătat ultimele clipe împreună,

clipe pe care nu le-am avut,

de un an îmi tot amintesc zâmbetul tău cald

şi toate greşelile pe care ți le-am făcut.

de un an mă întreb dacă eşti bine.
îmi e tare dor de tine.

-A.

5 gânduri despre &8222;un an #1&8221;

  1. Un an când esti îndragostit cu-adevarat
    Si când iubirea nu nu e reciproca
    E cât o vesnicie petrecuta-n iad
    Ce-ngheata inima si o transforma-n roca !

    Apreciază

Lasă un răspuns

