un te rog cu dată de expirare

după cum știți deja, îmi plac provocările, îmi plac provocările mult de tot. am multe în minte și scrise pe hârtie pentru mine și pentru acest blog, pentru tot ce înseamnă scris, dar vreau altceva, cred că vreau mai mult, știu că vreau mai mult.

cele mai ciudate teme, lucruri despre care vreți să mă vedeți vorbind, cuvinte care doriți să se transmorme în articole, orice…lăsați-mi în comentariile de mai jos ceea ce vreți să apară pe acest pe acest blog. nu există limită de cerințe, nu există constrângeri.

poate ce îmi doresc mai exact de la această provocare este să văd unde vreau să ajung cu acest blog, ce lumi vreau să cuprindă.

vă rog să vă lăsați comentariile până în data de 31 mai al acestui an, bineînțeles și eu le voi explora apoi.

sounds good?

 

-A.

3 gânduri despre &8222;un te rog cu dată de expirare&8221;

  1. Nu de aceea blog-ul are acest nume, dar iti inteleg punctul de vedere. Dar cum am spus este o provocare pentru mine si atat. Nu inseamna ca blog-ul meu se va schimba si va deveni unul de politica pentru restul existentei lui.
    Pana acum am scris despre ce simt si voi scrie in continuare despre emotii si trairi, dar am nevoie de ceva nou acum, I guess.
    -A.

    Apreciază

  2. Cel mai bine ar fi sa scri despre ceea ce simti. Asa cum simti. Si cand simti. Cele mai bune randuri sunt cele care vin de la sine, din interiorul tau, fara sa vina ca o tema. Nu de aceea sunt „gandurineclare” ? 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

