m-am trezit(la viață?)

m-am trezit. după mai puțin de 4 ore de somn. nu pentru că am vrut, ci pentru că urmează să plec. din nou.

dar m-am trezit şi totul era bine. corpul meu s-a trezit natural, deşi o alarmă mă însoțea de această dată nu i-am permis să deschidă gura.

m-am trezit şi totul e bine. ciripitul păsărilor nu mă enervează. lumina e perfectă. ciorapii mei până la genunchi nu s-au rupt. totul e bine.

cum am mai spus, nu-mi place să-mi verific starea dimineața pentru că dacă aş face-o nu ştiu de câte ori m-aş ridica din pat. încerc să trăiesc fiecare zi. 

dar acum îmi timp ce-mi aranjam mânecile cămăşii mele, mai exact pe cea care-mi acoperă mâna dreaptă am fost lovită într-un mod frumos în suflet, am fost invadată de avanlanşa asta mare de bine.

nu încerc să mă întreb dacă toată această stare e din cauza oboselii pentru că eu am reacții anormale la ea sau dacă eu chiar sunt bine. nu are rost să mă întreb. aş strica magia aşa. nu vreau un răspuns.

las doar această dimineață cu un vioi ciripit să fie. 

o las în mine, în sufletul meu şi voi merge pentru a mă încălță şi a face o plimbare lungă printre străzile care-mi îmbrățişează sufletul de fiecare dată.

-Andreea.🌷

Un gând despre &8222;m-am trezit(la viață?)&8221;

Lasă un răspuns

