control

Începusem să scriu un articol, dar cu cât scriam mai mult cu atât îmi doream să îl păstrez mai mult pentru mine. 

E unul extrem de personal. Şi te-ai gândi, ce nu este personal pe acest blog? Cum ceva poate fi mai personal decât altceva? Nu am un răspuns pentru aceste întrebări. Poate sunt doar părți din mine, anumite poveşti pe care vreau să le păstrez doar pentru sufletul şi memoria mea. Sunt dulci si amare si dulci din nou.

Dar vreau să las acest citat dintr-un articol citit astăzi aici pentru că de la el a început totul:

„Cea mai frumoasă formă de control este grija.”

Aş putea spune despre ce era vorba în articolul deja scris, dar poate cândva îl voi posta aici…deşi acum, în acest moment mă îndoiesc de asta.

Probabil îmi voi petrece ziua scriind în continuare despre asta şi ascultând ploaia care nu pare că vrea să se oprească, dar nu vă interesează asta, nu?

Luați ce doriți din aceste puține rânduri, luați de ce aveți nevoie. Mă voi întoarce poate curând.

-Andreea.

Lasă un răspuns

