43. (/42)

Încă nu-mi vine să cred cât de repede au trecut cele 42 de zile. Parcă prea repede.

Notasem în ziua 5 a acestei provocări că sunt mai motivată decât obişnuiam să fiu şi că am mai multă grijă de mine şi-mi creez mereu un mediu sănătos în ochii mei.

Ei bine, aceste 42 de zile m-au văzut în toate stările mele, m-au văzut când mă ascundeam de lume şi m-au văzut când cu mult curaj să mă aruncam iar în necunoscut.

Să scriu în fiecare zi aici, doar o dată o povară, în rest a fost o plăcere, un lucru pe care îl aşteptam cu nerăbdare în fiecare zi. 

Obiectivul meu la început de drum a fost să reuşesc să fac ordine printre toate notițele din telefonul meu, prin idei notate în grabă pe ale mele jurnale şi printre ciornele care sunt aici. Obiectivul meu nu a fost îndeplinit, nu aşa cum îmi doream să fie la început, cel puțin. Notițele şi ideile de prin jurnale au fost aşternute pe acest blog, unele dintre ele, poate prea puține. 

În fiecare zi scriam ceva nou pentru că pur şi simplu aşa simțeam eu. Ceva nou, câteva gânduri din ziua respectivă, nimic de ieri, nimic din trecut.

Deşi acest blog mi-a văzut în această provocare mai multe fețe, nu mi-a văzut niciodată ziua cu adevărat. Multe lucruri s-au întânplat care au rămas nescrise, nepostate, lucruri bune şi lucruri mai puțin bune şi sunt atât de recunoscătoare pentru ele.

Ca de obicei, scrisul îmi vindecă răni, îmi elimină amintiri inutile din minte şi îmi dă claritate şi sincer nu-mi pot imagina un viitor în care aceste lucruri să nu mai fie aşa, un viitor în care să nu scriu.

Ziua de ieri nu a fost goală, dar articolul de ieri a fost. A fost pentru că uneori tăcerea vorbeşte mult mai mult decât cuvintele o pot face. Aş explica ce înseamnă articolul de ieri pentru mine, aş explica fiecare articol, fiecare rând pentru a fi cu adevărat înțeles…dar aş strica arta. 
Acum, cu o nouă provocare în minte, respir adânc şi o iau de la capăt. Mă veți revedea aici destul de curând. 

Înainte de a încheia acest articol aş vrea să le mulțumesc persoanelor care s-au alăturat acestei nebunii împreună cu mine. Mulțumesc!
-Andreea.

2 gânduri despre &8222;43. (/42)&8221;

Lasă un răspuns

