just a video(39/42)

3 gânduri despre &8222;just a video(39/42)&8221;

  1. Suntem o minoritate, inca suntem o minoritate. Dar indiferent de comentariile pe care le pot auzi in timpul zilei de la parinti, doctori, prieteni sau oameni pe care doar ce i-am cunoscut, eu sunt linistita si impacata cu decizia mea si o consider cea mai buna din viata mea pana acum. Nu ma surprinde ca veganii sunt judecati si aud comentarii ciudate, oamenii sunt judecati pentru fiecare lucru pana la urma si poate asa va fi mereu.
    Dar sincer sincer sincer e mult mai bine asa, e excelent asa, orice e mai bine decat scuza „imi place prea mult gustul carnii” (cadavrelor, cum ve spun eu) pentru ca acesta este motivul principal pe care l-am auzit de la fiecare om cu care am avut o conversatie legata de veganism.
    Pana la urma, fiecare om face exact ceea ce poate el mai bine la moment respectiv indiferent de stilul lui de viata si asta e mai mult decat okay. ma bucur sa vad ca exista o samanta in tine pentru acest lucru, poate intr-o zi va creste intr-o floare frumoasa.🌹

    Apreciat de 1 persoană

  2. În viitor, când voi fi mai independentă, aş vrea să trec la veganism… Aveam aceste gânduri demult, vroiam să protejez animalele etc… Însă este prima dată când aud că există aşa ceva ca „vegan hate”! Nu cedeam că veganii, pentru stilul lor alimentar şi pentru principiile lor, sunt judecaţi! Îmi pare rău că se întâmplă aşa ceva în societatea noastră şi sper să ne deşteptăm odată, noi, umanitatea, şi să îi acceptăm pe cei dimprejur indiferent de „ecusoanele” pe care le purtăm.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

