iartă-mă!(35/42)

te-am zgâriat şi te-am lovit şi înjurat

şi te-am jignit prea mult pe tine…

te-am condamnat pentru ale mele greşeli,

nu am ştiut să îți ofer iubire

poate nici acum nu o fac,

poate nici acum nu ştiu, 

dar acum încerc…deşi e greu

şi doare tare, tare să-mi amintesc,

să mă gândesc la ce-am pățit şi câte lucruri

bune, rele

noi împreună am pătit.

nu am ştiut să te iubesc

şi tu meritai mai bine.

nu am vrut să te rănesc

dar nimic nu scuză că am făcut-o.

toți ani care urmează, toate momentele, toate secundele din fața mea eu voi încerca

şi încerca

să-ți ofer ție dragostea

dragostea pe care ți-o doreşti,

dragostea pe care mi-o doresc,

respectul pe care noi îl merităm.

doar iartă-mă şi protejează-mă

din nou

aşa cum mereu ai făcut-o,

iartă-mă şi ajută-mă să-ți sărut trupul

doar iartă-mă, te rog

iartă-mă,

iartă-mă,

iartă-mă!

căci eu vreau să te iubesc…
-A.🌹

//13:56, Duminică, 7/05/2017

Lasă un răspuns

