a c u m (34/42)

Sunt pregătită.

am scris propoziția de mai sus şi dintr-o dată s-a lăsat liniştea peste degetele mele, tastatura nu a mai sunat…a fost un moment de reculegere, un moment de înțelegere…pentru că adevărul este că nu sunt.

adică sunt, dar nu sunt, mă simt pregătită pentru unele lucruri şi nepregătită pentru altele…multe altele.
dar sunt pregătită. 
sunt pregătită să mă îndrăgostesc din nou. 

sunt pregătită să mă îndrăgostesc de tine, viață. 

sunt pregătită să mă uit din nou în ochii străinilor şi să citesc emoții şi poveşti.

sunt pregătită să întâlnesc persoane cu vieți inedite.

sunt pregătită de plimbările lungi prin parc, 

de nopțile înstelate, 

de cireşii înfloriți, 

de cafenele cu muzică jazz, 

de aventuri cu skateboard-ul, 

de nou,

de călători, 

de lacrimi,

de natura mea frumoasă.

sunt pregătită, viață, pregătită să mă îndrăgostesc din nou, aşa că aruncă în mine cele mai pure flori şi simplele margarete, aruncă în mine şi trandafirii cu spini şi liliecii dulci ai copilăriei mele.

aruncă în mine tot ce ai

aruncă în mine

acum.
//2:18 am

6 mai 2017, Sâmbătă

Lasă un răspuns

