4 activități pentru zile obosite(32/42) 

Noaptea trecută am adormit târziu şi acest lucru se resimte astăzi foarte puternic.

Va suna ciudat, dar mă bucur că vecinii mei au făcut curat până la 4 dimineața şi acum sunt obosită pentru că această oboseală este doar fizică. Corpul meu este obişnuit cu un program dulce şi frumos de somn. Sunt obosită, dar nu sunt tristă şi acest lucru e intereaant de simțit după atât de mult timp. 

Deşi cred că oboseala fizică poate fi de foarte multe ori un semnal de alarma cum că e timpul să iei o pauză, cred de asemenea că uneori e bine să încerci să şi altceva decât să stai pe canapea.

Acestea sunt puține lucruri pe care le fac eu pentru a mă simți mai productivă, mai bine când corpul să mă saboteze.

1) Plimbări de noapte

Străzile se golesc, întunericul şi-a făcut apariție, răcoarea dulce a lunii mai pe străzile largi ale oraşului în care mă alfu. Plimbările înainte de culcare au devenit un obicei tare drag mie în ultimul timp şi ele sunt şi mai prețioase în zilele mai proaste.

2) Apă, apă, apă

Fie că vorbim despre un duş lung, o baie cu spumă, 2 pahare reci de apă…pentru mine se încadrează toate în categoria răsfăț şi necesitate. 

Consum cu uşurință 2 litri de lichide pe zi, lucru pe care nu mă vedeam spunându-l acum 3 ani. Cafeaua, sucurile acidulate, apa minerală nu mai fac parte din viața mea de foarte mult timp. 

Apa mă ajută indiferent de oră sau zi, dar când corpul meu plânge este cel mai bun remediu.

3) Activități casnice

Obişnuiam să fiu o persoană cu multe, multe, multe lucruri de făcut pe zi şi eram extrem de fericită aşa şi acum sunt o persoană care îşi face singură planuri, care nu are deadline-uni, activități la care trebuie să fie şi şedinte în fiecare zi, care se plimbă uşor, lent cu viața de mână. Cunoscându-mă, uitându-mă în trecut şi analizând nu văd lucrurile ca fiind total opuse. Definiția echilibrului pentru mine s-a schimbat şi atât. 

Prin zecile de diferențe se regăsesc şi asemănări. Poate activitătile casnice îmi amintesc de mine la 14 ani când îmi ajutam mama să termine curățenia sau când experimentam gătitul. Partea aceea din viața mea va fi mereu una plina de pace. Iubesc să gătesc, să spăl vasele imediat după, să aranjez lucrurile prin sufragerie când simt că au fost aşezate aşa prea mult. Fac toate aceste lucruri fără muzică, folosesc tot acel timp ca o meditație, uneori ca un timp pentru a reflecta.

Pe lângă faptul că aceste mici lucruri le fac din pură plăcere, ele mă ajută să mă simt mult mai productivă.

4) jurnalul meu, casa mea

Era nevoie să menționez scrisul. E un lucru adâncit în venele mele, natural, dar extrem de important. 

Când nu scriu, mă gândesc la scris, la ce bine ar suna fraza respectivă într-o poveste aşa, ce să mai scriu, cum să îmbunătățesc scrisul. E o dulce dependență.

Jurnalele mele cuprind viața mea în toate culorile şi fac parte din viața mea de zi cu zi şi nu intenționez să schimb acest lucru acum. 

M-am obişnuit să scriu zilnic o listă cu lucruri pentru care sunt recunoscătoare, ce lucruri am făcut în ziua respectivă din iubire pentru mine şi explozia mea de gânduri.

Indiferent de stare, scrisul mi-a fost mereu cel mai bun aliat şi astăzi a fost tot de ce avea nevoie să-mi pun pe față un zâmbet şi să mă simt mai bine.

Acestea sunt doar câteva dintre lucrurile care pe mine mă fac să mă simt mai bine şi lista nu este completă. Timp de un an şi câteva luni în depresie am căutat, am căutat şi am găsit. 

Bineînțeles că ele nu funcționează pentru fiecare persoană, că ele pot avea efecte diferite în funcție de mulți termeni. Dar e de la sine înțeles, nu? Toți suntem unici,after all. 

O zi cât mai plină de soare în suflete în continuare!

-Andreea🌹


Lasă un răspuns

