o coleție de gânduri neclare:viitor(31/42)

Cele mai recente zile au fost pictate în culori vii de fericire, dar mai era ceva, un ceva pe care am ales să-l ignor puțin pentru că vremea de afară era frumoasă sau pentru că am reuşit să-mi prepar o cină delicioasă.

amân, amân, amân, te amân, viitor.

Am ajuns la o versiunea a mea care nici nu ştiam că poate exista acum câtiva ani. Depresia a ajutat enorm de mult, oricât de stupid ar suna acest lucru pentru multe persoane. Am ajuns să am o relație sănătoasă cu sentimentele mele, chiar şi cu cele „negative”, mereu mă întreb de ce mă simt aşa, ce se ascunde în spate, de ce fug, ce se întâmplă…şi în multele ore care au trecut…am simțit cum un val de anxietate îmi umple corpul şi nu mă lasă să respir, cum amânarea nu mai e soluție acum…

are legătură şi cu faptul că săptămâna aceasta mi se termina contractul de închiriere şi e nevoie să decid dacă vreau să stau aici în continuare sau vreau să mă mut în Madrid, am ajuns la două variante dintre o infinitate şi curând voi lua şi decizia potrivită. Dar anxietatea nu a dispărut, pentru că în spatele ei e ceva mai mult…o bulă mare de confuzie legată de viitor, nu mă înțelege greşit, schimbarea, necunoscutul mereu vor fi lucrurile pe care le voi iubi cel mai mult pe pământ, dar simt că sunt într-o extremă când vine vorba de viitorul meu profesional…simt, dar nu sunt.

Dar poate tot ce pot face acum este să apăs amân încă o dată pentru că planurile mari legate de carieră pot aştepta încă puțin, pot aştepta până eu ajung la cea mai bună forma a mea în ceea ce priveşte sănătatea şi de acolo pot relua.

Nu e ca şi cum nu ştiu ce îmi doresc, e doar lipsa acțiunilor care par că mă înnebunesc câteodata…nu cred că am ajuns încă la rădăcina problemei, dar am încredere că o voi face destul de curând…până atunci mă bucur de acum şi asta este tot ceea ce mă interesează.

-A.

Un gând despre &8222;o coleție de gânduri neclare:viitor(31/42)&8221;

Lasă un răspuns

