conversație pură, simplă(30/42)

„-ştii ce s-a întâmplat ultima oară când am spus că sunt bine?

-nu. ce s-a întâmplat?

– câteva ore mai târziu depresia m-a atras din nou în pat şi mi-a pus stele în ochi şi s-a jucat cu părul meu în timp ce sufletul meu se stingea. 

dar acum nu-mi pasă! nu-mi pasă dacă în următoarea secundă voi dansa iar raggaeton sau voi plânge iar în hârtiile mele pentru acum, acum eu sunt bine, sunt mult mult mult mai bine, sunt fericită şi am sufletul împăcat…şi ce îți poți dori mai mult de la viață, nu?”

o conversație simplă.

-A.

Lasă un răspuns

