mai, te rog(29/42)

sper că a ta călătorie până la mine a fost plină de iubire, oh şi sper eu, dragă mai că ale tale cadouri pentru mine sunt bomaboane şi trandafiri.

acum descalță-te şi intră,

intră, te rog în casa mea

şi te rog, nu arunca 

prea multă sticlă pe inima mea

ai ajuns la mine cu soare şi urlete de motocicletă

şi pentru mine ele fac parte dintr-o mare amuletă.
doar ia-mă de mână acum

pentru o lună

şi ajută-mă genunchii să-i belesc

şi arată-mi drumuri noi

şi porți închise

şi nopțile înstelate!

mai,te rog

fii bună cu mine

tu, dulce viitoare amintire…
-A.🌹

Lasă un răspuns

