ce…de ce?(27/42)

NOSTALGÍE, nostalgii, s. f. Sentiment de tristețe, de melancolie provocat de dorința de a revedea un loc drag, o persoană apropiată sau de a retrăi un episod din trecut. A Dorință (plină de regrete) pentru ceva greu de realizat. – Din fr. nostalgie.


DOR, doruri, s. n. 1. Dorință puternică de a vedea sau de a revedea pe cineva sau ceva drag, de a reveni la o îndeletnicire preferată; nostalgie. ◊ Loc. adv. Cu dor = duios; pătimaș. 2. Stare sufletească a celui care tinde, râvnește, aspiră la ceva; năzuință, dorință. 3. Suferință pricinuită de dragostea pentru cineva (care se află departe). 4.(Pop.) Durere fizică. Dor de dinți. 5. Poftă, gust (de a mânca sau de a bea ceva). De dorul fragilor (sau căpșunilor) mănânci și frunzele. 6. Atracție erotică. 7. (Pop.; în loc. adv.În dorul lelii = fără țintă hotărâtă, fără rost, la întâmplare. – Lat. pop. dolus (<dolere „a durea”).


hmm, nu este nici dor nici nostalgie…este ceva, alteceva…

astăzi, acum…pot spune că era mai bine în acel loc sau în celălalt pentru că aveam aia şi aia, dar adevărul e că nu eram în totalitate mai bine. mintea mea suferea mai mult acolo şi acolo şi corpul meu nu se simțea bine, dar parcă era mai bine.

hmm, nu ştiu dacă în locurile respective totul era mai comod…deşi uitându-mă unde sunt acum…asta este definiția comodității, dar poate…poate acolo nu eram ieşită din zona mea de confort, nu trebuia să încerc mai mult pentru că eram acolo şi acolo…şi acum e nevoie să încerc, acum e nevoie să fac zilnic mai mulți paşi pentru a-mi întreține confortul şi câteodată este bine, eate natural, dar altă dată nu este chiar aşa, este prea greu, e infernal…

deci nu am concluzie, nu ştiu ce simt şi de ce simt ce simt, dar mă simt mai bine cumva pentru am realizat prin gândurile de mai sus că eu chiar sunt mai bine…şi asta e bine


parcă mă văd peste o lună sau 3 sau un an că voi citi întâmplător acest articol şi va avea în acel moment o altă semnificație pentru mine…poate nici măcar nu îmi voi aminti la ce mă gândeam când am scris aceste gânduri neclare…hmm

-A.🌹


Lasă un răspuns

