sunt o fraieră(24/42)

„Sunt o fraiera”, îmi spun

vezi tu, într-o lume plină de războaie
plină de sărăcie, plină de foame
într-o lume în care rasiştii ‘ajung la putere’
într-o lume cu atât de multe greutăți
şi prea puțină plăcere…

eu sunt aici
eu sunt aici în Spania
stând într-un apartament cu 3 camere, un salon, o bucătărie, o baie şi un lung hol

sunt în Spania
şi am posibilitatea să-i descopăr oamenii şi secretele,
am posibilitatea să fiu aici,
să stau aici.

dar eu o irosesc
o irosesc prin lacrimi şi suspine
prin durerile mele în cuvinte străine
o irosesc în nefericirea mea
cre’ că aşa fac şi cu viața mea…

„Sunt o fraiera”, îmi repet
sunt o fraiera
şi regret
că eu doar supraviețuiesc
pentru că ştiu mai bine,
ştiu să trăiesc

ştiam…ştiu…ştiam
ştiam să trăiesc şi să iubesc fiecare
centimentru de necunoscut,
fiecare poveste care apărea în capul meu
fiecare secret prea bine păstrat în
bănci şi cafenele
care au surprins
momente dulci şi amare
şi gările, iubite
oh, gările
ele nu au fost nicicând banale.

Unde am disparut?
poate în suferința
eu am făcut

şi suferința
 mi-a făcut
sufletul tăcut

irosesc minute, clipe
le irosesc în a mea durere;
şi până la urmă, iubite…
ce rost au durerile mele?

am nevoie să trăiesc,
ştiu că am nevoie
şi tot încerc,
dar nu izbesc
eu doar iubesc in vorbe.

şi nu sunt bine chiar deloc
fără un pumn de pastile
şi un doctor pe hold
şi nu e bine
nu e bine deloc
şi nu mai vreau
şi nu mai pot!

şi acum eu irosesc iar clipe
gândindu-ma la nereuşite
şi le irosesc mereu
şi golul se măreste în sufletul meu.

nu mai irosi, copilă
trăieşte aşa cum poti
cu perfuziile-n vene
şi cu durerea pe roți
trăieşte
Traieşte, copilă
şi dă-o-ncolo de vină.

trăieşte imaginație prin suflet
şi respiră creație mereu
trăieşte, tu, iubite suflet
trăieşte acum şi mereu

00 18

26/04/2017

Miercuri

-A.🌹

2 gânduri despre &8222;sunt o fraieră(24/42)&8221;

Lasă un răspuns

